• Hoihoi,

    Ik heb een vraagje hoe zet je een plaatje in een story? Want bij mij werkt dit niet als ik de link erin zet dan zie ik een heel klein wit fotootje.
    Hoe kan dat? En hoe zet je een plaatje in je story?

    [ bericht aangepast op 2 april 2017 - 19:21 ]


    I'm a Slytherpuff

    Hallo!

    Ik heb even een paar screenshots gemaakt in de hoop dat je het een beetje snapt^^


    Zo ziet het scherm eruit. Klik op "Foto staat al op internet"
    Dan zoek je een foto op google die je mooi vindt.


    Klik op "afbeelding bekijken" (per browser verschillend) of klik op de rechter muisknop op "Afbeelding locatie kopiëren"


    Als je voor de eerste stap gaat, dan zie je nu dit. (ik ben even van afbeelding gewijzigd, want de appel deed irritant)


    Kopieer deze link. Zorg wel dat helemaal op het einde .png, .jpg, .jpeg of .gif staat. Anders kan Quizlet het meestal niet aan.


    Plak de link in het vakje dat verscheen nadat je op "Foto staat al op internet" hebt gedrukt. Druk daarna op opslaan.


    Nu heb je een hoofdstuk met een plaatje!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Hallo!

    Ik heb even een paar screenshots gemaakt in de hoop dat je het een beetje snapt^^


    Zo ziet het scherm eruit. Klik op "Foto staat al op internet"
    Dan zoek je een foto op google die je mooi vindt.


    Klik op "afbeelding bekijken" (per browser verschillend) of klik op de rechter muisknop op "Afbeelding locatie kopiëren"


    Als je voor de eerste stap gaat, dan zie je nu dit. (ik ben even van afbeelding gewijzigd, want de appel deed irritant)


    Kopieer deze link. Zorg wel dat helemaal op het einde .png, .jpg, .jpeg of .gif staat. Anders kan Quizlet het meestal niet aan.


    Plak de link in het vakje dat verscheen nadat je op "Foto staat al op internet" hebt gedrukt. Druk daarna op opslaan.


    Nu heb je een hoofdstuk met een plaatje!




    Bedankt!


    I'm a Slytherpuff