gisterenavond, omstreeks 23u.24 om heel precies te zijn, stond ik in de keuken, voor het aanrecht met op het aanrecht een bord met toastjes (nu moet je weten dat praktisch heel het huis al sliep, op, ja, je raadt het nooit, mij na natuurlijk (want voor de duidelijkheid: ik kan niet slaapeten)) ik besef dat ik bijna dagelijks midnightsnacks maak en eet en dat het best vreemd is ik krijg 's nachts altijd veel honger en dan kan ik niet slapen van de honger en nu moet je niet denken dat ik thuis nooit eten krijg maar ik ben altijd hangry hahaha anyhow in plaats van te gaan slapen (zoals ieder normaal mens zou doen) maar aangezien ik niet echt normaal ben en ik me dus niet aan de leefregels moet houden van 'hoe-te-leven-als-een-normaal-doorsnee-mens' doe ik het toch
kort verhaal korter: tijdens het verorberen van de beste maaltijd van de dag nacht denk ik altijd na over dingen om over na te denken zoals dit bijvoorbeeld:
mijn midnightsnacks zijn eigenlijk wel een van mijn guilty pleasures temptation island ook btw want voor de rest heb ik er niet zo heel veel buiten dan dat ik mezelf schrijven noem en dat het dus toegelaten is om irritante mensen rondom mij in mijn hoofd/fantasie te vermoorden op de meest gruwelijke wijze (don't try this at home) mijn andere guilty pleasures zijn instant microgolfeten luiheid heerst disney duhuhuhuhu
nu ben ik wel eens benieuwd naar wat jullie guilty pleasures zijn
i can swear, i can joke i say what's on my mind if i drink if I smoke i keep up with the guys