• Owkeeeeeej, smurfjj's!
    Ik wil dus een serie maken maar zit met enkele ideetje's in m'n koppie!

    Ideejj1 ;;
    Een meisjj word plotseling wakker in een overvallen bus aan de rand van een klein stadjj. Ze vraagt zich natuurlijk af wat ze er doet want de nacht daarvoor zat ze lekker in haar warm bedje. Ze stapt de bus uit. Ze vind het stadjj maar eng maar plots ...

    Ideejj2 ;;[/1stem]

    Ze draait haar om en kijkt versteend naar de kale witte muur. Ze staat met beraande ogen te staren naar de saaie muur. Ze weet niet waarom haar ouders haar dit aandeden. Waarom, waarom? Spookt er heel de tijd door haar hoofd. Ze draait haar om en daar begint haar ergste nachtmerrie ooit. Dit vergeeft ze haar ouders dan ook nooit.

    Ideejj3 ;; [3stemmen]
    Er is een meisjj al 16 jaar vermist opgeroepen. Heel haar familie is er niet meer ze hebben bijna allemaal zelfmoord gepleegt ze konden het allemaal niet meer aan. Alleen de papa leeft nog. De politie heeft de zaak stop gezed want ze vinden toch niets meer. Maar het meisjj vond het altijd al raar dat ze nooit zonder toestemming buiten mag gaan van haar beroemde broer ...

    So dat waren de ideedjj's willen jullie nu s'il vous plaît choses xP?

    Bubaajjzz<3[/grey]


    I found myself in Wonderland.

    nummer 1!!!! die vind ik coowl, maar waarom maak je ze alle 3 niet? als je er maar 1 doet? en eht is neit nummer 1... mag ik die dan doen??(A)

    But mijn zus gaat dan die maken sorry =/


    I found myself in Wonderland.

    3


    Gilles (ll)