• Hoi!

    Het topic van Jolijn bracht mij op het idee om ook een topic over Euroclix aan te maken. Dat is een online spaarprogramma waar ik bij elkaar toch al zo'n driehonderd euro bij elkaar heb gespaard zonder er heel veel voor te hebben hoeven doen. Het gaat niet heel hard en is niet zo leuk als de blogsite, maar goed, ik heb er toch wel wat leuks van kunnen kopen.

    Wat je daar kunt doen is enquêtes invullen en op mailtjes klikken. Daarnaast krijg je als je via de links op hun website iets bij een webwinkel besteld (niet bij alle, maar wel bij heel veel) een percentage over het aankoopbedrag terug. Ik kocht vooral veel bij Bol.com en de Large, en daardoor kreeg ik dus eigenlijk korting. Ze hebben nu ook een tool die je installeert (die naast je adblocker komt te staan) die aangeeft wanneer je op deze site korting kunt krijgen. Dan hoef je het icoontje alleen maar aan te klikken.^^

    Zijn er meer mensen die deze website gebruiken? (:

    Mocht je je willen aanmelden en mij weer een paar cent vooruit willen helpen dan kun je dat hier doen. ^^

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 9:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat klinkt best wel interessant :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik gebruik deze pagina inderdaad ook al en in 7 weken heb ik iets van €28 verdiend. Klinkt als weinig, maar je hoeft er vrijwel niks voor de doen. Je vult zo nu en dan een enquête in en thats it ^^
    Dus mensen die makkelijk een zak centje willen bijverdienen zitten met deze site zeker goed :3

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 10:41 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschien een stomme vraag maar krijg je hier veel mails van in je mailbox?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Misschien een stomme vraag maar krijg je hier veel mails van in je mailbox?

    Ik denk dat ik er hooguit twee per dag krijg. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik gebruik het al maanden, maar ik kreeg op een gegeven moment zo weinig vragenlijsten dat ik het de laatste weken eigenlijk hard heb verwaarloosd.


    Caution first, always.

    Humanz schreef:
    Ik gebruik het al maanden, maar ik kreeg op een gegeven moment zo weinig vragenlijsten dat ik het de laatste weken eigenlijk hard heb verwaarloosd.

    Ja, dat heb ik ook een periode gehad. Het komt echt met vlagen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou ja kijken jullie zelf op de site of wachten jullie op een mail? Ik neem zelf regelmatig een kijkje en dat werkt prima :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Money money money money money.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oeh op deze site is ook een dagelijkse loterij. Me likey.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb me lid gemaakt, maar eigenlijk gebruik ik de site nooit gewoon omdat ik te lui ben om die enquêtes in te vullen. haha


    The soul needs autumn.

    Ik heb het nu twee jaar en het duurt zo lang voor je tien euro hebt. Ik vind het het gewoon niet waard meer xd


    Ich liebe dich 27.12.23

    Well gezien ik absoluut niet creatief ben, lijkt dit meer iets voor me dan dat van Jolijn haha. Ik ga voor de grap gewoon meedoen. (via jouw link obvy)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kepler schreef:
    Ik heb het nu twee jaar en het duurt zo lang voor je tien euro hebt. Ik vind het het gewoon niet waard meer xd

    Wauw dat is echt weinig haha, ik spaar zeker wel honderd euro per jaar. Maar gebruik jij ook die links als je dingen koopt ofzo? Want dan tikt het wel lekker aan. :)


    Every villain is a hero in his own mind.