CHRIS CHRIS CHRIS CHRIS CHRIS, nee wacht, ik ga officieel beginnen, opnieuw! Zeer gewaardeerde hooggeachte Christophe, Het is mij een groot genoeg om u door middel van dit JA JA JA, zestien jaar! Chrissi, je wordt oud! Weet je wel hoe ongelofelijk blij ik ben om jou te kennen? Je bent één van de eerste mensen waar ik mee ging praten op Q, en nu meer dan twee jaar later praten we nog steeds! Ik ken je al langer dan het grootste deel van de mensen waar ik dagelijks mee om ga en weet je wat, ik ben ook nog lang niet zat van jou. Sterker nog, je komt helemaal nooit meer van me af, of je nou wil of niet! Je bent een geweldige jongen en een geweldige schrijver - voor het geval dat je dat zou vergeten, ik blijf het je vertellen! Ik hoop met heel mijn hart dat je verjaardag toch een leuke dag wordt, nee, een geweldigtastische dag zelfs, want dat gun ik je zo erg. Oké, om het maar meteen eerlijk te bekennen, ik heb dit topic niet helemaal zelf gemaakt. Ik heb ehh... Anne-Mirthe misschien soort van Lieve Chrissi, ik ben echt blij voor je dat alles nu weer wat beter gaat na alle drama van het afgelopen jaar, dat gun ik je echt. Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt, met taart en leuke dingen, dat iedereen een beetje lief voor je is, Maar ik wilde je in elk geval bedanken voor de afgelopen meer dan twee jaar, dat je er altijd bent en nog altijd even geweldig! Ik wilde ooit naar een meeting en mijn broertje vroeg zelfs: "Is die ene jongen uit België er ook?", dus zelfs hij kent je, haha. Als er ooit nog iets is bij jou wil ik dat je weet dat je altijd bij me terecht kan, of het nou ernstig is of dat je broodje niet lekker is, het maakt niets uit. VAN HEEL ERG HARTE GEFELICITEERD LIEVE CHRISSI. Ik val in herhaling, maar ik hoop dat je een geweldige dag hebt! Veel liefs, Je persoonlijke agent, cheerleader en al die andere dingen Lieve meneer - wacht, is het verstandig om je leraar 'lief' te noemen? Of raken ze dan geïrriteerd? Hmm, nou ja. Dan ehh, doe ik het maar anders. Geachte mijnheer Christophe, However: fantastisch dat je nu al weer dichter bij de bejaardheid zit! Wat whut ik moet ophouden met over mezelf praten, damn. Maar lieve Christophe, in ieder geval, alle succes gewenst terwijl je zestien zit te zijn. Eet veel van de taart die je lekker vindt en weet ik veel, doe gewoon waar je zin in hebt. Veel liefs van dat kind dat nog moet nablijven, oftewel van mij ^^ - Anne-Mirthe, Iratus, 22-02-17, 22:18, op de Roze Stoel Lieve Chris, Heel heel heel heel heel erg hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Zorg dat je veel taart eet We kennen misschien nog niet heel lang, maar ik hoop de tijd en de gesprekken die we samen gehad hebben alleen maar meer worden. Van harte gefeliciteerd! Dat er nog ontelbaar veel jaartjes bij mogen komen! (Oh hemel wat een cliché verjaardagsbericht is dit, sorry ) Groetjes, Sam Ps. Ik zou er graag gezellige plaatjes van taart enzo bij willen zetten, maar ik faal met dat soort dingen dus ik hoop dat Ilse dat doet Chrissieeeee! I loveee youuu! Je wordt mijn volwassen jochie, ja, MIJN. Ik deel.... Alleen als je het lief vraagt. Lieve Chris, ik wens jou een hele fijne verjaardag! Je bent stiekem allang bejaard natuurlijk.... Happy birthday Chrissie! Maak er een fantastisch groot feest van! Geniet Christophe! BA-BYe! Hartje <33 Bente |
|
[ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 0:03 ]
"It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."