Hi,
Ik zoek een nieuwe titel voor mijn verhaal. Ik heb al mijn verhalen inactief gemaakt, omdat ik er niet meer blij van werd en niemand las het meer etc. ( Doet er verder niet toe)
Anyway ik ga mijn verhaal opnieuw schrijven/ verbeteren en nu zoek ik een nieuwe titel. Ik wil graag een Nederlandse, omdat ik dat pakkender vind. Hij mag in principe ook Engels, maar dan moet hij wel echt goed zijn. (:
Mijn verhaal heette voorheen: Behind the Hairs (omdat mijn hoofdpersonage haar verdriet eigenlijk een beetje uitte in het veranderen en verven van haar haren), maar ik vind de titel niet meer passend en pakkend. En ik vind hem een beetje kinderachtig ofzo.
Het verhaal gaat over Jade Cooper, ze is vijftien jaar als ze haar ouders verliest aan een verschrikkelijk ongeluk. Helaas moet ze het mooie Almere achterlaten om bij haar oom en tante te gaan wonen. Op een klein eilandje genaamd Vlieland. Eerst heeft Jade het er helemaal niet naar haar zin, maar dan ontmoet ze mensen, waaronder een jongen en ze wordt steeds blijer.
Ja, dat is het basically.
Dus mocht je iets weten, let me know.
look at the stars, look how they shine for you;