• Met de landelijke verkiezingen morgen in Nederland, leek het mij leuk om op de actualiteiten in te spelen en de volgende poll te maken:

    Stem jij op de lijsttrekker of iemand anders op de lijst?
    klik hier om naar de poll te gaan



    Ik ben erg nieuwsgierig naar wat jullie doen. Ik ga zelf op iemand anders op de lijst stemmen. :]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 15:42 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga ook op iemand anders stemmen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dalgliesh schreef:
    Ik ga ook op iemand anders stemmen.


    *high five* :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik stem altijd op de bovenste omdat ik geen idee heb wie iedereen is. Of ik laat mijn ouders stemmen voor me en zeg dat ze hetzelfde moeten doen als wat zij kiezen.

    Dalgliesh schreef:
    Ik ga ook op iemand anders stemmen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik stem op de bovenste. Hij/zij is ook door de partij (vaak) gekozen om hen te vertegenwoordigen, dat geeft voor mij ook een signaal af


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mijn moeder stemt altijd op de eerste vrouw van de partij, lol. Ik ga denk ik op de grappigste naam van de partij stemmen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga voor de lijsttrekker. Niet omdat dit gebruikelijk voor mij is , maar omdat ik deze lijsttrekker heel goed vind.


    Firm believer of all that is magic

    Ik ga voor een andere persoon op de lijst.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben geen Nederlander, maar ik stem gewoon op de lijsttrekker. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ga ook voor iemand anders op de lijst.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik stem op iemand anders. Ik vind het belangrijk dat niet enkel mensen uit de Randstad in de kamer zitten, dus stem ik op iemand uit de buurt. ^^


    She's imperfect but she tries

    Ik stem op de vrouw die ook uit mijn provincie komt.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hugh schreef:
    Ik stem op de vrouw die ook uit mijn provincie komt.


    Zelf heb ik daar in mijn overweging niet aan gedacht, meer omdat er niet zo overna dacht dát het een overweging was (ik kijk nooit naar woonplaats, om eerlijk te zijn). Maar ik zie het de laatste paar dagen regelmatig voorbijkomen in nieuwsberichten e.d. en ik vind dat het een heel belangrijk punt is. Politici komen inderdaad niet alleen uit de Randstad, ze moeten ook uit jouw omgeving komen, heel Nederland. Een afweging die ik ga onthouden. :]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb gestemd op de persoon die mij het meest aanspreekt, en daarbij gekeken naar geslacht (ik wilde op een vrouw stemmen). Daarnaast wilde ik graag óf op een WOC (woman of colour) of iemand uit de LGBT+ community stemmen. Dit jaar is het dat eerste geworden.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik stem altijd op de eerste vrouw die ik tegenkom van de partij waarop ik stem


    I DO NOT share my food (: