• Heb ik het nummer goed, idek.

    Wie is the best


    Danmarks Dynamite.

    Alvez schreef:
    MAAR BAE ICON AF ES. (wbw)


    (wbw)


    "Family don’t end in blood”

    Laatste pagina. *O*


    "Family don’t end in blood”

    muziek in de douche is wel bae, maar niet als iemand anders het doet. (cat)
    maar sowieso heb ik echt een probleem met geluiden die ik niet kan controleren...... een paar jaar geleden ging ik altijd tegen vogels schreeuwen dat ze hun bek moesten houden als ik nog wilde slapen HAHAHAHAHAHAH


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Let's all take a moment to appreciate Chrissy Costanza.


    "Family don’t end in blood”

    Glaudini schreef:
    Laatste pagina. *O*


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Glaudini schreef:
    Let's all take a moment to appreciate Chrissy Costanza.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kogane schreef:
    muziek in de douche is wel bae, maar niet als iemand anders het doet. (cat)
    maar sowieso heb ik echt een probleem met geluiden die ik niet kan controleren...... een paar jaar geleden ging ik altijd tegen vogels schreeuwen dat ze hun bek moesten houden als ik nog wilde slapen HAHAHAHAHAHAH


    Honestly voel ik dat wel. Soms zitten er heel vroeg vogels geluiden te maken vlakbij mijn raam en dan wil ik slapen en dan wordt ik echt aggressief tbh. En dan ben ik alweer te wakker om te slapen daardoor en is het leven kut.


    "Family don’t end in blood”

    Kogane schreef:
    muziek in de douche is wel bae, maar niet als iemand anders het doet. (cat)
    maar sowieso heb ik echt een probleem met geluiden die ik niet kan controleren...... een paar jaar geleden ging ik altijd tegen vogels schreeuwen dat ze hun bek moesten houden als ik nog wilde slapen HAHAHAHAHAHAH


    GODVERDOMME HAHAHAHAHAHHAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Glaudini schreef:
    (...)

    Honestly voel ik dat wel. Soms zitten er heel vroeg vogels geluiden te maken vlakbij mijn raam en dan wil ik slapen en dan wordt ik echt aggressief tbh. En dan ben ik alweer te wakker om te slapen daardoor en is het leven kut.

    HAHAHA OOHH IK HOU VAN JOU. Jij bent echt de eerste persoon die dat ook voelt


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    IK KAN DEZE FIC NU AL NIET AAN HHHHHHHHHHHHHHHHHO


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    HAHAHA OOHH IK HOU VAN JOU. Jij bent echt de eerste persoon die dat ook voelt


    Wejow same tho. Ik kan het ook nooit aan om teveel geluiden door elkaar te horen. Like dan heb ik oortjes in en dan hoor ik andere muziek er doorheen en word ik gek.


    "Family don’t end in blood”

    hij noemde harry per ongeluk haz. ik wil een meme met de shift knop waar DIE op staat want dat is me


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Glaudini schreef:
    (...)

    Wejow same tho. Ik kan het ook nooit aan om teveel geluiden door elkaar te horen. Like dan heb ik oortjes in en dan hoor ik andere muziek er doorheen en word ik gek.

    JA JA JA. dat maakt me zo vreselijk boos, maar het is zo irrationeel, dus zeg ik meestal niks hhhhh. je kan moeilijk zeggen: stop met geluid maken, ik kan er niet tegen en word er boos van!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    JA JA JA. dat maakt me zo vreselijk boos, maar het is zo irrationeel, dus zeg ik meestal niks hhhhh. je kan moeilijk zeggen: stop met geluid maken, ik kan er niet tegen en word er boos van!


    Same. Maar vanbinnen ga je dan dood tbh.


    "Family don’t end in blood”

    lou is een kut makeup artist



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.