Hey
Ik heb echt even jullie hulp nodig, ik vind dit zelf altijd heel lastig om te zien
Ik heb dus een jongen leren kennen op een soort praat groepje waar we samen op zitten
Hij is iets jonger en iedereen zegt dat het een hele lieve jongen is, dat merk ik ook wel in het groepje
Toen ik hem de eerste keer zag vond ik hem al snel leuk en hij vroeg ook wel wat dingen aan mij
Ik was ergens niet helemaal over eerlijk geweest toen op welke school ik zat, maar dat heb ik later in app eerlijk gezegd
Ik heb ook op app tegen hem gezegd dat ik hem wel leuk vond en dat ik me wel vertrouwt bij hem voelde en dat ik hem wel beter wilde leren kennen
Hij wist niet goed wat hij hier op moest zeggen maar toen ik hem vroeg of hij me beter wilde leren kennen zei hij jawel
Toen ik die keren daarna hem zag was hij heel anders, hij keek steeds weg als ik hem aankeek en als ik merkte dat hij naar me keek en ik dan terug keek keek hij snel weg, en hij zei eigenlijk tegen iedereen wel wat behalve tegen mij, maar op app was hij wel heel open
Na twee weken heb ik hem samen mee gevraagd naar de kerk alleen hij zei dat hij altijd samen gaat met zijn vrienden, wat ook echt zo was
Later werd het wel steeds beter weer als ik hem op dat praatgroepje zag en hij begon ook weer meer te praten alleen op app begon hij kortere antwoorden te geven en soms niet te reageren (maar dat waren ook wel van die dingen dat ik zelf ook dacht wat moet je daar nog op antwoorden, al antwoord ik eigenlijk altijd overal op)
Ik begon steeds verlegener te worden in zijn buurt en als ik hem in het echt tegen kom durf ik hem niet echt aan te spreken of hoi te zeggen (heel erg natuurlijk hoe verlegen ik ben bij jongens die ik leuk vind, ik denk echt nu van dat ik bij hem langs liep en geen hoi zei wat erg)
En de laatste tijd gaat het een beetje hetzelfde, op app praten we wel, hij begint niet uit zichzelf maar praat wel gewoon met me
Ik dacht laatst wel dat hij me geblokt had en dat heb ik hem ook gevraagd, maar het bleek dat hij een nieuwe telefoon had en dat hij me nog moest toevoegen, en mijn telefoon deed irritant denk ik waardoor ik niet kon antwoorden op de berichtjes
Maar goed, ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen
Zou hij me leuk vinden? Zal ik hem vragen om wat leuks te gaan doen? Of zet ik me dan compleet voor schut? Of zou ik me dan opdringen of het dan over haasten?
Ik weet het echt niet meer, hebben jullie adviezen? Denken jullie als jullie het zo leven dat ik een kans maak?
x
Music is my everything