Alvez schreef: OKE JONGENS. KIJK. Ik ben gewoon een grote klojo fan van CM en dan ooit op een dag kom ik op magische wijze op de set en dan heb ik seks met Thomas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 (like niet eens met Paget o m g tbh is het een trio) en dan ben ik zwanger en ja. rip.
dan ga ik thuis voor de tv huilen en allemaal cm episodes kijken en nog meer huilen.
ik heb wat toegevoegd tbh.
stay safe because I like being alive at the same time as you
mn verhaallijn tbh:
ik en eva lezen drarry fanfic en we sterven en huilen nonstop en dan zeg ik zo van nah laten we partyen en dan zijn we in de club: (ENIGMA) en zie ik opeens zo ian en hij is kapotknap en ik huil met mijn 7up en dan ga ik weer naar huis en dan zlke avond zie ik hem weer en uiteindleijk loop ik naar hem en hij kust me en I be like: uhh ja sorry maar ik weet het niet ik val op meiden'
Yugen schreef:
mn verhaallijn tbh:
ik en eva lezen drarry fanfic en we sterven en huilen nonstop en dan zeg ik zo van nah laten we partyen en dan zijn we in de club: (ENIGMA) en zie ik opeens zo ian en hij is kapotknap en ik huil met mijn 7up en dan ga ik weer naar huis en dan zlke avond zie ik hem weer en uiteindleijk loop ik naar hem en hij kust me en I be like: uhh ja sorry maar ik weet het niet ik val op meiden'
7UP THO HAHAHAHAHAHAHA
stay safe because I like being alive at the same time as you