Oké, ik heb een vraag. Ik heb dit eigenlijk altijd al gehad, maar het wordt de laatste tijd wel erger. Ik zie dingen, in het donker. Of ik nu gewoon in mijn bed nog even een filmpje wil kijken, ga slapen, midden in de nacht wakker wordt of 's ochtends vroeg voordat ik mijn gordijn open doe - ik zie van alles. Het zijn ook geen vage dingen. Zo zie ik hele alledaagse dingen, eigenlijk. Ik vind het ook niet eng, maar ik vind het wél raar en ergens toch ook een beetje ongemakkelijk en storend? Soms weet ik meteen of iets echt is of niet (een paar dagen geleden vaarde er een bootje over mijn plafond. Tsja, dan weet je het meteen.
Soms zie ik ook spinnen of schorpioenen. Dan moet je echt even goed kijken. Of er hangt ineens een schilderij. Of mijn plafond zit ineens tegen mijn neus geplakt. Dat soort freaky dingen. Met mijn ogen knipperen, me omdraaien of wat dan ook heeft geen zin. Het licht aan doen werkt, maar zodra die uit gaat is het direct weer terug. Dat doe ik dus soms alleen om te checken of het nu wel of geen echte spin is.
Omdat het de laatste tijd ineens veel meer lijkt te gebeuren, vraag ik me af ik hier iets tegen kan doen? Zijn er hier mensen die dit ook hebben? En hoe kom je hier vanaf? Ergens ben ik wel een beetje bang dat ik ineens overdag ook dingen ga zien.
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen