Hah, vroeger manipuleerde ik alles wat maar kon met de cheats. x'D Tegenwoordig vindt ik het toch net wat toffer om er wat meer tijd en moeite in te steken en dus zoveel mogelijk zonder cheats te doen (wat me niet altijd lukt, I admit). Ben na een hele lange tijd twijfelen toch maar overgestapt van de sims 2 (die op een gegeven moment mijn laptop zo traag maakte dat het niet meer te doen was) naar de sims 4. Wat in het begin erg wennen was, maar ik ben er erg over te spreken, al helemaal nu er ook peuters aan zijn toegevoegd (die waren er in het begin niet toen de sims 4 uitkwam, wat ik echt poep vond). De sims 3 heb ik bewust overgeslagen, aangezien ik daar alles echt verschrikkelijk aan vind. Ik vind het niet mooi en op de een of andere manier stoort het me enorm. Ik ben alleen jaloers op hun huisdieren uitbreiding, die lijkt me wel echt awesome. Hoop dat dit bij de sims 4 ook nog ooit komt, ook met paarden etc. en niet alleen hond en kat die je bij de sims 2 had (o, en goudvis, cavia en vogels, wat meer een soort bewegende pixels waren dan echte dieren).
[ bericht aangepast op 22 feb 2017 - 14:23 ]
I'll lick the poison from right off your kiss