• Quileute
    Another legend claims that we descended from wolves
    and that the wolves are our brothers still.

    De native Amerikaanse stam Quileute wonen al sinds mensenheugenis in het indianenreservaat genaamd La Push, gelegen in regenachtig Forks, Washington. Volgens de oude stamlegendes behoren sommige familielijnen binnen de Quileute tot shape shifters — personen welke gedaanten aannemen van immense wolven, beschermers van de stam.
          Exact vijfentwintig jaren geleden is de populatie van de shape shifters opnieuw leven ingeblazen. Reden hiervoor was de intrek van de vampiergroep Cullen in Forks en daarbij de betrokkenheid Volturi.
    Ondanks de tijdelijke wapenstilstand voor de machtswedstrijd rondom hybrides en de inprenting Jacob Black op Renesmee Cullen, zijn de Quileutes ontzettend afkeurend en wantrouwig jegens de Cullens en vampiers in het algemeen. Helemaal nu er de laatste weken sprake is van moorden, waarbij zonder twijfel vampiers zijn betrokken. Alhoewel de vele grenzen van het indianenreservaat onder continue bewaking staan door de roedels, lopen de spanningen hoog op — zowel tussen leden binnen, als buiten de Quileute gemeenschap.


    Overzicht van het indianenreservaat La Push: foto

    Regels
    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid langer dan drie dagen van te voren melden
    • Maximaal drie personages per persoon
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 100 woorden per post
    • 16+ is toegestaan, mits duidelijk aangegeven
    • Ruzies enkel en alleen IC
    • Alleen ik — Mirte / Protector — maak nieuwe topics aan
    Rollen
    • Naam
    • Leeftijd
    • Soort
    • Pack & Rang
    • Persoonlijkheid
    • Uiterlijk
    • Familie
    • Geschiedenis
    • Extra (likes / dislikes / angsten / school & werk)
    • Relaties

    • Algemeen
    Denk eraan: de Quileutes zijn een native Amerikaanse stam
    Familiaire banden met bestaande personages is toegestaan bij toestemming

    • Extra's, shape shifters
    Beschikbare rangen: alfa / beta / third in command
    Inprenten is toegestaan bij toestemming


    Pack Lahote
    Halian Lahote — Alfa — Protector — 1.4
    Thomas Falcon Makya Nayavu Uley — Beta — Perffect — 1.2
    Dakota Mika Fourkiller — Fester — 1.5
    Archie

    Pack Leyati
    Cristiano Mikael Leyati — Alfa — Cotrona — 1.3
    Inara Mida — Beta — Fester — 1.4
    Nikan Jacy Deloria — Third in command — Perffect — 1.3
    Nashoba Fuller — Protector — 1.5

    Extra
    Ophelia Aylen Redbird — Mens — Brinvi — 1.3
    Kalliste Avery Romanos — Mens — Cotrona — 1.4
    Isis Merilee Akiiki — Mens — Jughead — 1.2
    Angel Yeva Gualtiero — Mens — Soco — 1.3


    Informatie
    • Hybriden
    Alleen toegestaan bij toestemming
    Binnen de RPG zeer zeldzaam, niet wonende in La Push

    • Mensen
    Alleen kennis over shape shifters en vampiers bij inprent met een shape shifter
    ^ Eventueel met uitzonderingen in gevallen van invloedrijke familielijnen
    Schoolgaande jongeren zijn ingeschreven bij La Push High
    Werkzaamheden binnen La Push (kleine winkels), Forks of Port Angeles

    • Wolven, aka shape shifters
    Kleur van de vacht is overeenstemmend met de persoonlijkheid
    Lengte van de haren in menselijke vorm is overeenstemmend met die in wolvenvorm
    Constante lichaamstemperatuur tussen de éénenveertig en drieënveertig graden
    Kleding wordt verwoest tijdens een verandering
    Packleden kunnen elkaars gedachten horen in wolvenvorm
    Houd rekening met de geschiedenis en persoonlijkheid in combinatie met de rang
    Inprenten alleen toegestaan bij toestemming





    It is not like love at first sight, really It is more like. . . gravity moves. . . suddenly.
    It's not the earth holding you here anymore, she does. You become whatever she needs you to be,
    whether that's a protector, or a lover, or a friend.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2017 - 19:03 ]


    Ik zoek nog wat connecties voor zowel Inara als Mika, en zowel negatief als positief. (:

    Also, mocht iemand nog een mannelijke FC weten, mag altijd!


    A girl who wonders.

    @Fester, Lucas heeft echt problemen met het feit dat Inara als vrouw boven hem staat. Dus idk hoe zij daarmee om gaat? Ik update hem zo (computer doet wat gek en sloom)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    @Fester, Lucas heeft echt problemen met het feit dat Inara als vrouw boven hem staat. Dus idk hoe zij daarmee om gaat? Ik update hem zo (computer doet wat gek en sloom)


    Oh god, die twee gaan sowieso geen vriendschap hebben dan, wahaha.


    A girl who wonders.

    Lucas is veranderd in Jason/Jacy/Nikan, zo goed als af op pagina 3. Uiterlijk moet eigenlijk nog, maar dat wordt niet heel uitgebreid, z'n likes/dislikes en dan nog hoe hij is met z'n wolfheid, maar dat is al een beetje uitgelegd tussendoor.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 19:11 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hello guys, ik meld me ook even hier!
    Mijn rol komt ergens volgende week, ik heb het gigantisch druk op het moment dus ik zal moeten inspringen in deze RPG. Dan weten jullie dat! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Fester schreef:
    Ik zoek nog wat connecties voor zowel Inara als Mika, en zowel negatief als positief. (:

    Also, mocht iemand nog een mannelijke FC weten, mag altijd!


    Ik heb Ophelia voor je?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JASON

    @Cotrona, Jason is sinds hij in Chris' pack zit hem gaan appreciëren, misschien dat ze goede vrienden kunnen zijn? Jasons moeder past soms op op de kleinere kinderen in La Push, dus misschien dat ze elkaar soms ook daar treffen/dat de families bevriend zijn?

    @Fester, is het dan een diehard haatrelatie, of meer stilzwijgend zwelgen in de afstand?

    @Protector, Jason zal Nash heel jong en kinderlijk vinden, onbevangen en onervaren, dus hij kan een beetje op 'm neer kijken ('m zien als snotneus). Maar hij zal ook met hem kunnen lachen en vrolijk kunnen doen. Misschien dat Jason een soort oudere broer van hem is geworden, sinds Nash zijn eerste transformatie?

    @de rest, hebben jullie ideeën?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Lucas is veranderd in Jason/Jacy/Dakotah, zo goed als af op pagina 3. Uiterlijk moet eigenlijk nog, maar dat wordt niet heel uitgebreid, z'n likes/dislikes en dan nog hoe hij is met z'n wolfheid, maar dat is al een beetje uitgelegd tussendoor.


    He nou hebben Mika en Jason dezelfde voornaam, hahaha.

    En echt haat-haat zou ik niet doen, aangezien ze nog steeds in dezelfde roedel zitten. Misschien meer dat ze elkaar het leven wat zuur maken?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 18:51 ]


    A girl who wonders.

    Fester schreef:
    (...)

    He nou hebben Mika en Jason dezelfde voornaam, hahaha.


    Ow sorry! Ik zal een nieuwe naam zoeken

    Nikan it is!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2017 - 19:06 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Ow sorry! Ik zal een nieuwe naam zoeken


    Vind het niet erg hoor!


    A girl who wonders.

    Fester schreef:
    (...)

    En echt haat-haat zou ik niet doen, aangezien ze nog steeds in dezelfde roedel zitten. Misschien meer dat ze elkaar het leven wat zuur maken?


    Slim, maar Jason is niet zozeer wraakzuchtig oid. Misschien dat ze bijna altijd strijd hebben, dus als zij iets zegt, mokt hij en als zij iets beveelt, doet hij het maar zeikt er de hele tijd over. Het is meer een soort struggle voor hem, wat dus eerder in een soort strijd zou uitmonden denk ik, dan expres dingen doen, snappie?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Slim, maar Jason is niet zozeer wraakzuchtig oid. Misschien dat ze bijna altijd strijd hebben, dus als zij iets zegt, mokt hij en als zij iets beveelt, doet hij het maar zeikt er de hele tijd over. Het is meer een soort struggle voor hem, wat dus eerder in een soort strijd zou uitmonden denk ik, dan expres dingen doen, snappie?


    Klinkt goed!


    A girl who wonders.

    Iemand interesse in wat voor relatie dan ook met Ophelia


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brinvi schreef:
    Iemand interesse in wat voor relatie dan ook met Ophelia


    Misschien kunnen Falcon en zij goede vrienden zijn geworden sinds het overlijden van haar moeder, aangezien hij ook een ouder mist?

    Hij is wel dominant, dus dat het in het begin misschien wat ongemakkelijk was maar dat ze dichter naar elkaar toe zijn gegroeid (hij is ook heel lief en warm)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb Chris en Kalli voor relaties c:


    El Diablo.