Een hele goede morgen morgen dames ( en heren die een kijkje wagen in dit topic.)
Een heel leuk onderwerp voor de vroege morgen maar ik ben eigenlijk op zoek naar wat dames die ervaring hebben met of de prikpil of de Myrena (spiraaltje).
Zelf ben ik al jaren aan de pil en de voornaamste reden is daarvoor het enorme bloedverlies per maand en de laatste paar maanden is het echt een ramp. Als ik doorslik, krijg ik een doorbraakbloeding en als ik het normaal doe ( 3 weken de pil en dan stopweek) wordt ik helemaal niet ongesteld. En ja, dit frustreert mij want ja dan komen de vragen naar boven of je misschien wel zwanger bent, wat dus absoluut niet het geval is.
En voordat alle vragen en opmerkingen komen, je kunt beter naar de doktor, I did. De doktor had mij aangeraden om over te stappen naar de Myrena of naar de Prikpil. Aangezien deze anticonceptie niet wordt gebruikt in mijn directe omgeving, vraag ik hier voor ervaringen.
Je zou me hier enorm mee bedanken ,
Groetjes Shar
Ps. Sorry als het ropic fout staat, ik twijfelde enorm tussen deze en liefd, vriendschap en familie
"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."