• Eerst en vooral: See what I did in the title?(wbw)



    De meeste Twitteraars weten intussen dat J.K. Rowling niet op haar mondje is gevallen. Ze heeft er geen problemen mee om anderen op hun plaats te zetten als ze dat nodig vindt, en ook haar afkeer voor president Trump steekt ze niet onder stoelen of banken. En dat kan niet iedereen op prijs stellen.

    Zowat de helft van generatie Y is groot geworden met de Harry Potter-boeken, en sommigen onder hen zijn uitgegroeid tot Trumpsupporters (onbegrijpelijk, vindt Rowling zelf). Dat de jeugdschrijfster de president online zwaar op de korrel neemt, valt niet bij iedereen in goede aarde. De laatste dagen krijgt ze regelmatig tweets van mensen die dreigen om hun Pottercollectie te verbranden omdat ze het niet eens zijn met Rowlings politieke visie.

    Enig probleem: wie met J.K. Rowling in discussie gaat, kan er maar beter voor zorgen dat hij - zoals de onderstaande tweets bewijzen - al zijn feiten gecheckt heeft, een herkenbare profielfoto heeft en tegen een sarcastisch stootje kan.

    Bron: hln.be

    Zie Artikel voor voorbeelden


    Eerst een vooral: Bah bah bah, ik heb respect voor ieders zijn politieke mening en ga ook nooit iemand aanvallen die pro Trump is, ookal zie ik hem zelf liever niet aan de macht, maar dat die mensen zichzelf Harry Potterfans durven te noemen! De verhalen van Harry Potter gaan zowat lijnrecht in tegen al Trump zijn ideologieën en ook nog eens tegen het gedrag dat ze nu vertonen. Het feit alleen al dat ze zeggen ze te willen verbranden bewijst dat ze nooit echt een fuck om het verhaal gegeven hebben.

    Ten tweede: Knap van Rowling dat ze de tijd neemt om zo te reageren op die onnozelaars, en dan nog op zo'n gevatte en sterke toon.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    luv her xxx


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ze is mijn held. Haar tweets maken echt mijn dag. Slay dem with yo sas, Rowling.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Ik zag laatst zo'n tweet op Facebook en ik moest zo hard lachen. Amazing :')


    Caution first, always.

    Ik vind het oprecht geweldig hoe ze reageert. Mijn liefde voor haar is hiermee (en ik dacht dat het onmogelijk was) nog 1000x groter geworden.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    rowling is zo bae like ik kan haar sassy/petty levels niet aan
    ik heb hartpijn in plaats van de andere mensen
    like als je idool dat naar je zegt
    doei i guess


    Heaven is a place that we all have

    Deze tweet ook :W

    Actually, we're thinking of selling them in pairs in future; a 'read one, burn one' deal for those who like the magic, but not the morals.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 16:59 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Deze zijn wel grappig, maar eerlijk gezegd vind ik Rowling meestal doodirritant op twitter.
    Ze heeft natuurlijk altijd het recht om zichzelf/haar werk te verdedigen, maar idk de manier waarop ze het doet irriteert me vaak.


    The soul needs autumn.

    Liefde ♥


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hahahaha, ze is echt zoo geweldig!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    En ze heeft ook groot gelijk ook. I would do the same.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heeeerlijk om haar tweets te lezen! Ik kan er echt elke keer om lachen als ze weer iemand terug bonjoured naar zijn plaats :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    We knew Jo had sass, 'cause Harry had it all x'D


    Deep inside, I've never felt alive