• .. (vooral door mij verwacht tbh maar oke) is er!

    in dit lijstje staan allerlei foto's. van mopshonden. in kostuumpjes. yes, ik weet het. uiteraard wordt deze nog aangevuld want ik moet mijn voorraad aan foto's toch ergens kwijt kunnen? hier is ie, klikklik!

    liefs,

    adselflapsel


    Heaven is a place that we all have

    Dreadful schreef:
    Sorry, de "schattigheidsfactor" die men koestert voor brachycefale hondenrassen snap ik echt niet.
    Hoe kun je hun karakteristieke kenmerken schattig vinden als dit in feite gewoon uiterst ernstige gezondheidskwalen zijn?


    Voor ik verder mijn hoofd breek over het 'brachycefaal' dingie, wil ik even kwijt dat ik weet dat ze gezondheidsproblemen hebben, ik vind ze toch nog steeds heel lieve dingen. Zowel karakter als fysiek. Ik ben eerder bij mopshonden geweest en het zijn echt schatjes van dieren. *hoofd breekt*


    Heaven is a place that we all have

    Meixue schreef:
    (...)

    Voor ik verder mijn hoofd breek over het 'brachycefaal' dingie, wil ik even kwijt dat ik weet dat ze gezondheidsproblemen hebben, ik vind ze toch nog steeds heel lieve dingen. Zowel karakter als fysiek. Ik ben eerder bij mopshonden geweest en het zijn echt schatjes van dieren. *hoofd breekt*


    Ik heb ook nooit gezegt dat ze niet lief zijn, want dat zijn ze namelijk wel. c;
    Ik snap alleen niet hoe mensen kunnen zeggen dat (bijvoorbeeld) hun geknor/gesnurk zo ontzettend schattig is, terwijl ze dit doen omdat ze problemen hebben met het binnenkrijgen van voldoende zuurstof. En niet zoals varkens die ter communicatie of "voor de lol" knorren.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 16:56 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    (...)

    Ik heb ook nooit gezegt dat ze niet lief zijn, want dat zijn ze namelijk wel. c;
    Ik snap alleen niet hoe mensen kunnen zeggen dat (bijvoorbeeld) hun geknor/gesnurk zo ontzettend schattig is, terwijl ze dit doen omdat ze problemen hebben met het binnenkrijgen van voldoende zuurstof. En niet zoals varkens die ter communicatie of "voor de lol" knorren.


    Haha, oeps, verkeerd begrepen. Ja, dat snap ik wel maar gewoon hun manier van doen is zo schattig. De looks hebben een iets niet zo schattige achtergrond, dat is waar.


    Heaven is a place that we all have