Ik heb een story probleem!!
Naast Q ben ik momenteel bezig met een boek, een trilogie actually. Fantasy. Maar ik loop dus ergens enorm op vast. Het is niet eens iets waarover je normaal zou nadenken of wat normaal zoveel zou moeten schelen, maar ja ik hou van uitwerken, dus ik wil het wel duidelijk hebben.
Ik ga natuurlijk niet te veel verklappen over het boek.
In het boek heb ik 10 geesten bedacht die allemaal voor iets zorgen in de worldbuilding en ook wat met religie te maken heeft.
Æolus - sterke wind
Eira – Sneeuw & ijs
Delia - Zonaantrekkend
Lyvia – Levensgeest
Mortis – Dodengeest
Gaia – Vruchtbare aarde
Nirvelli - drinkbaar water
Eras – Geest van de tijd
Soleil – Geest van de dageraad
Orion – Geest van de nacht
Maar ik heb dus nog geen naam voor al deze wezens bij elkaar.. In mijn worddoc staat nu heel simpel: De 10 geesten, maar ik wil er dus een verzamelnaam voor hebben. Ik heb gegoogled op mythologie, andere geesten, geen idee meer wat, maar ik kon niks vinden. Zoals bijvoorbeeld, die aflevering uit Avatar dat ze in de woestijn opzoek zijn naar een bibliotheek en wolven tegenkomen die kennis zoeken; De Kenniszoekers. Ik ben dus opzoek naar een naam als dat. Simpel, maar wel goed. Dus ik heb het opgegeven en gooi mijn hopen hier maar even op Quizlet. Misschien dat jullie briljanter zijn dan ik ^^
[ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 13:17 ]
Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.