• Ja, echt serieus. (cat)

    Ik was deze ochtend veel te vroeg wakker (6u) gezien er bij ons in de straat 2 grote appartementsblokken gezet worden. Vanochtend stond de betonmolen (de vrachtwagen) om 6u al te mixen, vlak voor ons raam. Officieel zijn ze niet in fout, want de molen is enkel maar hard aan het draaien en de werkmannen zijn dus technisch gezien niet aan het werken voor 7u. Aargh. D:

    Dus gezien ik al wat langer slecht slaap (ik word teveel gestoord in mijn slaap) en dus 0 concentratie heb en dus een miljoen keer 'dus' zeg, gaat de tijd enorm traag vooruit. Ook omdat mijn klanten niet komen opdagen en ik dus niet mij urenlang kan bezig houden met hetzelfde soort administratiewerk. En eigenlijk mag ik niet op Quizlet zitten, maar dit is de enige manier waarop de dag wat vooruit gaat precies. All my hopes are on de klant van 15.15u...

    Wie verlost mij uit mijn lijden??!! D:


    Meh, ik moet nog 1u en 31 minuten werken, ofja aanwezig zijn, en dan pas kan ik uit tikken.
    Is er nog iemand aan het dood gaan?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dit klinkt echt héél hard als de dagen dat ik redder ben. Dan zit ik urenlang naar de klok te staren, zeker als ik een 10 of 11 heb. D:
    Ik snap je echt volledig. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 14:37 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb dan echt altijd het gevoel en de neiging gewoon weg te gaan. En de klant? Bedoel je niet the cliënt?
    Voor je het weet is de tijd snel voorbij! Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    Ik heb dan echt altijd het gevoel en de neiging gewoon weg te gaan. En de klant? Bedoel je niet the cliënt?
    Voor je het weet is de tijd snel voorbij! Hehe.

    In mijn gedachten gaat alles half in het Engels, half in het Nederlands.
    Dat is een deel beroepsmisvorming geworden denk ik. Kan goed zijn dat ik meer Engels dan Nederlands spreek op mijn werk. :')


    Ik wil weekend. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ledecky schreef:
    Dit klinkt echt héél hard als de dagen dat ik redder ben. Dan zit ik urenlang naar de klok te staren, zeker als ik een 10 of 11 heb. D:
    Ik snap je echt volledig. (no_chears)

    En ik maar denken dat iemand redden cool is. (no_chears)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is tijd!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury