• Vandaag plaatste ik mijn 10.000ste gastenboek bericht! (: ik vraag me nu stiekem wel af wiens gb's ik dan wel niet allemaal heb vol gespamt, haha
    En omdat dat zo'n mooi aantal is, krijgt iedereen een cakje :Y):




    Dus, hoeveel GB's hebben jullie al geplaatst?


    Ik wist niet waaronder ik dit topic moest plaatsten, tho. Sorry als hij verkeerd staat.


    i wanna die with you once or twice.

    Quintana schreef:
    3468..? Dat valt tegen, aangezien ik hier al bijna zes jaar zit :'D
    Maar wow, 10000, yay *O*
    (haha dat is meer dan je aantal forumposts)

    Klopt, haha. Ik ben sowieso niet super actief op het forum en ik ontdekte het forum pas toen ik al een half jaar op Quizlet zat, terwijl ik allang had uitgevonden hoe je GB's plaatste, vandaar dat ik meer GB's heb geplaatst dan forumposts heb gepost, haha (':


    i wanna die with you once or twice.

    Gefeliciteerd!
    Ik heb er nu 738 gestuurd! (Persoonlijk vind ik het best goed gezien ik er nog een half jaar op zit).

    1874 in vier, bijna vijf jaar, wauw wat slecht :'D

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 21:28 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb er maar 380 in het ene jaar dat ik op Q zit. Ik ben diep teleurgesteld in mezelf. kan je diep teleurgesteld zijn in jezelf?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    2326, amai dat is weinig. Zeker als je bedenkt dat ik in de zomer hier 10 jaar ga zitten. =P
    Maar ik stuur wel enorm veel pb's. Ik ben sneller geneigd om een pb te sturen dan een gb.
    Ik vraag me wel af: ik praat wel eens met mensen die hun gb terug leeg maken. Ik weet dus niet of dat die verwijderde pb's van de teller gaan?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    2326, amai dat is weinig. Zeker als je bedenkt dat ik in de zomer hier 10 jaar ga zitten. =P
    Maar ik stuur wel enorm veel pb's. Ik ben sneller geneigd om een pb te sturen dan een gb.
    Ik vraag me wel af: ik praat wel eens met mensen die hun gb terug leeg maken. Ik weet dus niet of dat die verwijderde pb's van de teller gaan?



    laten we de proef op de som nemen?


    komma op met die gb's :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys