• Heey creatievelingen!

    Ik ben van plan om (binnenkort?) een schrijfwedstrijd rond het genre horror te organiseren, hier op Quizlet. (Ik heb hier nog geen aanvraag voor gedaan, maar dat zal ik wel netjes doen als ik alles heb uitgewerkt.) Omdat ik niet veel credits heb, maar de winnaars wel wat meer wil geven dan enkel de eer, zou ik graag enkele badges uitdelen. Een beetje zoals bij SOTY. Aangezien mijn photoshop skills niet fantastisch zijn, vraag ik jullie hulp (:

    Hoeveel?
    Ik heb 5 kleinere badges nodig voor de opdrachten, en 1 grotere voor de eindwinnaar.

    Titels?

    Winnaar opdracht 1
    Winnaar opdracht 2
    Winnaar opdracht 3
    Winnaar opdracht 4
    Winnaar opdracht 5
    (met telkens in het klein onder: Silence of the Pens)

    Winnaar Silence of the Pens
    (en dan in het klein: Schrijfwedstrijd horror)

    Plaatjes?
    Het maakt me niet zo veel uit wat er op staat, zo lang het iets horrorachtig is, ben ik tevreden.
    Voor de opdrachten mag je vijf dezelfde afbeeldingen gebruiken (met de verschillende titels, uiteraard), maar je mag ook verschillende plaatjes die bij de opdracht passen, gebruiken. Ik kan niet te veel kwijt over de opdrachten zelf, maar hieronder staan de titels die erbij horen, misschien dat je daar iets mee kan:
    Opdracht 1: Wanneer het licht uitgaat
    Opdracht 2: Blood, gore & more
    Opdracht 3: Waar het klokje tikt
    Opdracht 4: Parasieten & Paragnosten
    Opdracht 5: Broodje aap
    Voor de eindwinnaar heb je volledig vrij spel.

    Grootte?
    Liefst niet al te groot, het zijn tenslotte geen covers. De vorm maakt niet uit, dat kan je zelf kiezen.

    Hopelijk is er iemand die deze kleine uitdaging ziet zitten, ook al heb ik geen beloning behalve mijn eeuwige dank en natuurlijk een vermelding (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    dubbeIstrijder schreef:




    Wauw, ze zijn echt prachtig!! Ik ben je eeuwig dankbaar!


    Mijn brein breint zoals het breint.