Normaal kijk ik het op:http://kissanime.ru/
Alleen de laatste tijd loopt ie telkens vast, heel vervelend als je net lekker in je warme bedje ligt. Computer staat op bureau en dan moet je je bed uit
Dus waar streamen jullie je anime? Ik download niet --> ivm troep.
- Home
- Forum
- Films en series
- Waar kijken jullie anime?
Waar kijken jullie anime? - Films en series
-
20 jan 2017 - 15:1920 jan 2017 - 15:57
Gogoanime is altijd mijn redder als Kissanime plat ligt, maar daar heb je best veel ongepaste reclame (heb ik geen last van door adblock maar hoorde het van een vriendin ). De kwaliteit is soms ook iets minder dan op kissanime.
If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.
20 jan 2017 - 16:05Dazai schreef:
Gogoanime is altijd mijn redder als Kissanime plat ligt, maar daar heb je best veel ongepaste reclame (heb ik geen last van door adblock maar hoorde het van een vriendin ). De kwaliteit is soms ook iets minder dan op kissanime.
Hmm dat is het ook, meeste sites hebben mindere kwaliteit dan kissanime20 jan 2017 - 16:09WenseKronik schreef:
(...)
Hmm dat is het ook, meeste sites hebben mindere kwaliteit dan kissanime
Kissanime is dan ook top. Jammer dat hij zo vaak besluit niet fatsoenlijk te werken :')If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.
20 jan 2017 - 16:16Kissanime, Gogoanime en andere sites. Meestal zoek ik gewoon op de anime die ik wil zien. Maar ik heb het al heel lang niet gekeken.
Don't walk. Run, you sheep, run.
20 jan 2017 - 16:19Ik heb eigenlijk heel weinig problemen met kissanime, maar anders inderdaad Gogoanime. c:
— Inner peace, it's hard to find. —
20 jan 2017 - 16:2320 jan 2017 - 17:32Kissanime, Crunchyroll of Animefreak/goganime. Als kissanime er uit ligt of het niet heeft, crunchyroll het niet heeft (of ik heb geen premium) dan val ik terug op animefreak of gogoanime. Animefreak upload even snel als gogoanime en heeft zo nu en dan betere kwaliteit.
Shoganai i ne~
20 jan 2017 - 17:34gogoanime.io omdat ik daar mijn adblock niet voor uit moet schakelen om te kunnen kijken.
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
20 jan 2017 - 18:50Kissanime kijk ik via. Bij mij loop die niet vast maar misschien heb je dan te veel open staan zal kunnen.
Maar ik kijk bijna nooit via mijn mobiel meestal via ipad.
I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise
21 jan 2017 - 12:57Tragically schreef:
gogoanime.io omdat ik daar mijn adblock niet voor uit moet schakelen om te kunnen kijken.
Oeh en de kwaliteit is ook echt super!! Thanks <321 jan 2017 - 13:16WenseKronik schreef:
(...)
Oeh en de kwaliteit is ook echt super!! Thanks <3
Graag gedaan ^^If you don't understand my silence, you will never understand my words.