• Heehoii, ik doe mee met de wedstrijd Terug in de tijd en zoek daarom een mooie cover.

    Dit is een beetje een poging dat ik heel veel inspiratie krijg, dus ik weet nog niet het hele verhaal. Het gaat in ieder geval over een moderne wetenschapper die 'per ongeluk' door zijn onderzoek in een ver verleden terecht komt: de tijd van hoge tempels, een groep goden en godinnen en een aantal intelligente filosofen. Dan ontmoet hij de mooie Hera, natuurlijk vermomd als een menselijke vrouw. Zij raakt geïnteresseerd in zijn verhalen, hij in haar schoonheid. Er ontstaat een liefdesrelatie - iets wat tegen Hera's principes in gaat. Het eindigt met een interessante cliffhanger die ik nog niet wil verklappen haha.

    Titel:
    Ik weet het nog niet zeker, dus graag ook één zonder titel
          Verleden tijd

    Sfeer:
    - romantisch
    - ontdekkingen
    - mysterie
    - het goddelijke

    Ideeën:
    - graag een wetenschapper aan een tafel/bureau/met papieren (een wat oudere man, zie afbeeldingen)
    - pauwen veren (graag alleen de veren en niet het lichaam)
    - één witte duif

    Afbeeldingen:
    Dit is voor het idee, als je zelf betere afbeeldingen hebt, gewoon gebruiken.

    (1)

    (2 voor het idee, ik heb graag een mensenhoofd)

    (3)

    (4


    Kleuren:

    Graag de pauwenveren en de duif in kleur (de duif is wit), de rest mag in kleur, maar mag ook zwart/wit.

    Vermelding:
    Ik heb helaas geen credits te vergeven, maar jouw naam komt natuurlijk bij de story te staan (en elke keer dat ik de cover post). Als je graag jouw naam op de cover wil, mag dat, maar het liefst klein.

    In ieder geval
    al super erg bedankt voor de moeite! Ik ben super benieuwd!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik weet niet zo goed wat ik in gedachten had, maar ik vind de onderste erg mooi!

    Kun je er nog eentje proberen zonder de kleine duiven? Dus alleen de grote?

    Heel erg bedankt, ik ben verrast en heel erg blij!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Skrivbar schreef:
    Sooo, that took me a while. Ik heb twee versies voor je en omdat de cover zonder titel nogal leeg is, alleen even met titel (maar kan 'm zo opslaan zonder titel). Ik hoor graag of dit is wat je zoekt :) Kan alles nog aanpassen.




    Jouw covers zijn altijd zo pretty :o


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik kan het straks even aan je laten zien, maar ik kan nu al wel vertellen dat de cover dan misschien 'leeg' aan zal voelen. Ik moet nu eerst even eten. Fijn dat je positief verrast bent 😊

    Skrivbar schreef:
    Ik kan het straks even aan je laten zien, maar ik kan nu al wel vertellen dat de cover dan misschien 'leeg' aan zal voelen. Ik moet nu eerst even eten. Fijn dat je positief verrast bent 😊


    Ja dat dacht ik misschien ook, maar voor het verhaal zou dat beter passen. Maar het kan wel zonder. Als het niet heel veel moeite is zou ik het wel graag willen zien.

    Smakelijk!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Zoals beloofd!

    Skrivbar schreef:
    Zoals beloofd!



    Ik vind deze wel erg mooi! Dit wordt hem. Heel erg bedankt.

    Sorry dat het zo lang duurde ik moest er even goed over nadenken.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dat is prima, hoor! Veel plezier ermee (: