• ❝Sometimes life is like this tunnel. You can’t always see the light at the end of the tunnel, but if you keep moving, you will come to a better place.❞

"Water. Earth. Fire. Air. Long ago, the four nations lived together in harmony. Then, everything changed when the Fire Nation attacked. Only the Avatar, master of all four elements, could stop them, but when the world needed him most, he vanished..." De honderdjarige oorlog is voorbij en de wereld staat op de rand van een nieuw tijdperk. Republic City is gebouwd en daarmee ook de "Aang's Academy, school of Bending", een school waar jonge benders naartoe gaan en naast hun gewone lessen, bending lessen te volgen. Op dit moment zijn er echter ook veel rellen gaande, begonnen door non-benders die zich onderdrukt voelen na de honderdjarige oorlog. Dit was opnieuw een oorlog gestart en geëindigd door benders, waar zij de dupe van waren. Een extremistische groep non-benders is erop uit om voornamelijk jonge benders onder de duim te drukken. Het is niet veilig op de straten en er zijn vaak gevechten tussen benders en non-benders, die soms fataal aflopen, maar de Avatar is zo druk bezig met om de gehele wereld in balans te krijgen, dat deze commotie tussen de benders en non-benders hem aan de neus voorbij gaat.

[ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 13:15 ]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Pickett schreef:
    I love her! (: Ze is goedgekeurd.

Whoop nu heb ik zin om te beginnen ghehehe

Happy Birthday my Potter!

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Ik ben bezig met het speeltopic ghihi.

Kom maar op. :Y)

Het speeltopic!

Lisa, is het goed als ik mijn meisje naar Sora stuur? (:

Dougal schreef:
    Lisa, is het goed als ik mijn meisje naar Sora stuur? (:

Ja prima ^^

Iemand die Mai wil meeten? :')

[ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 14:45 ]

When time and life shook hands and said goodbye.

Oki Kojima

Impressies - Benders
          ☾Kalini Uytengsu
    (Er staat nog weinig bij de rol, maar) Oki vindt Kalini ergens best een interessante verschijning. De combinatie van earth bender en toch ook verbonden met het spirituele maakt dat Oki haar eigenlijk al bijvoorbaat ergens wel mag, maar het feit dat ze zo sterk de drang heeft om te motiveren zal toch wel eens vreemde blikken opwekken bij Oki. Desondanks is Oki met haar verborgen angst voor water dol op het element earth, wat maakt dat ze automatisch respect heeft voor de earth bender. Echter zal ze haar niet uit zichzelf aanspreken, vooral ook door het positivisme wat Kalini uitdraagt, waardoor dit enkel haar eigen onuitgesproken gedachtes blijven.

☾Emiyo Lim
    Oki houdt fire benders automatisch beter in de gaten dan andere mensen en behoudt ook het liefst nog meer afstand, dus ik denk niet dat de twee uitermate veel gesproken zullen hebben. Ze heeft Emiyo wel al geclassificeerd als geen bedreiging en heeft er respect voor dat ze niet zo destructief is als haar stam haar heeft verteld over fire benders.

☾Personage nog onbekend - Samanthablaze
    -komt nog-

☾Mai Akiyama
    Oki heeft het totaal niet op drukke open praatgrage mensen en dus zal ze Mai waarschijnlijk ergens komisch vinden, maar toch voornamelijk ook onverstandig. Ik denk niet dat de twee het erg goed zullen kunnen vinden.

☾Zhang Li Kuo
    Hoewel Oki er nogal terughoudend in is, heeft Li toch wel een heel klein plekje in haar hart veroverd, wat vrij bijzonder is. Ondanks dat hij veel heeft meegemaakt, is hij desalniettemin vriendelijk en geeft hij niet op. Oki vindt het niet per se verstandig van hem en ergens vreest ze dat dit hem uiteindelijk de kop gaat kosten, maar omdat hij een mede water bender is en het goed bedoelt, houdt ze deze gedachtes voor zich. Ze vindt het interessant dat het water benden hem wel goed lukt en bestudeert zijn technieken graag, hoewel ze zelf liever weg blijft bij het water. Dit tracht ze natuurlijk ook voor hem te verbergen, want zó goed vertrouwt ze hem nu ook weer niet, maar vergeleken met de meeste anderen, beschouwt ze Li toch als best oké en is zijn hulp iets wat ze in ieder geval niet meteen af zal slaan. Mogelijk kan ze immers toch wel iets van hem leren. Ze weet alleen nog niet helemaal hoever ze dat aan wil gaan, want water betekent dealen met haar angst en ze is nou niet bepaald iemand die op dat soort uitdagingen afstormt. Ze weet alleen wel dat haar ouders zouden vinden dat ze zijn hulp zou moeten aanvaarden.

☾Personage nog onbekend - Incidium
    -komt nog-

☾Sora Ryo Zhu
    Oki weet niet precies wat ze van Sora moet vinden. Hij is een firebender, dus dat maakt haar automatisch meer op haar hoede, maar zijn kalmte en de manier waarop hij tot nu toe met mensen en situaties is omgegaan, intrigeert haar. Ook Sora is niet het typische geval van vurige firebender net als Emiyo en dat maakt dat ze hem tot noch toe niet echt als gevaarlijk beschouwd, maar ze zal ook niet één twee drie op hem afstappen. Zeker ook omdat Li hem ook lijkt te vermijden en Li toch een soort voorbeeld functie voor Oki heeft voor zover ze iemand als voorbeeld zou kunnen beschouwen. Sora bestuderen op een afstandje is daarentegen ongevaarlijk in haar optiek en is iets wat ze daarom best vaak doet.

☾Personage nog onbekend - Frey_
    -komt nog-

Impressies - Non Benders

☾Darya Li Nguyen
    -komt nog-

☾Wang Xiuying Na
    Oki is niet iemand die mensen met toch wat minder slimme vragen kan waarderen. Ze zal dikwijls haar wenkbrauwen hebben opgetrokken. Wat haar wel intrigeert is dat ze omgaat met Sora de firebender. Ze heeft er ook wel respect voor dat ze blijkbaar wel zichzelf probeert te verbeteren, hoewel ze haar niet heel veel kans geeft. Maar ach, dat is niet Oki's probleem.

☾Viviane Elora Khan
    Oki negeert Viviane en blijft voornamelijk uit haar buurt om confrontaties te voorkomen. Hoewel Oki niet bepaald geweldig kan benden, vertrouwt ze er niet op dat dat iets uit zal maken voor de dikwijls met benders ruzie zoekende Viviane en Oki loopt standaard weg van confrontaties en dus waarschijnlijk ook van Viviane.

☾Personage onbekend - Chlorisse
    -komt nog-

☾Guowei
    -komt nog-

☾Hiroaki Dara Nakamura
    Ook Hiro is iemand die Oki voornamelijk zal negeren en waar ze met een grote boog omheen zal gaan in een poging confrontaties en problemen te vermeiden.

☾Ravi Raj Gupta
    Ravi hoort ook bij het groepje non-benders waarvan Oki weet dat ze het best gewoon uit hun buurt kan blijven en niet al teveel woorden mee kan wisselen. Ze zal ook met hem liever geen confrontaties aangaan en negeert hem dan ook en loopt met een grote boog om hem heen.

Dit heb ik tot nu toe. Wat vindt iedereen? Op en of aanmerkingen? Dingen die ik aan moet passen? Dingen die totaal niet kloppen en die ik volledig verkeerd geïnterpreteerd heb? c:

Iemand alvast voor Kali? Ik maak vanmiddag/vanavond mijn rol af dus daarna kan ik schrijven

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Love it Anna! ^^

Iedereen mag Sora joinen, maar er zijn ook nog andere mensen waar je gewoon bij kan gaan zitten c:

Ik heb Oki nog naast niemand in het klaslokaal zitten mochten mensen nog niks te doen hebben en daar iets mee kunnen? c:

Goldstein schreef:
    Ik heb Oki nog naast niemand in het klaslokaal zitten mochten mensen nog niks te doen hebben en daar iets mee kunnen? c:

Is het oké als Mai naast haar komt zitten? Je stukje met Oki's impressie van haar heeft me wat inspiratie gegeven haha

When time and life shook hands and said goodbye.

Sempre schreef:
    (...)

Is het oké als Mai naast haar komt zitten? Je stukje met Oki's impressie van haar heeft me wat inspiratie gegeven haha

Sure hahaha. Ben benieuwd ^^