• omdatk dese net gemaakt heb en geen SA's meer wil maken die ik online set als quiz xP :

    Stilletjes zit ik voor het raam. Mijn ogen zijn gesloten en zachtjes luister ik naar het getik van de regendruppels op het raam. Tik,Tik,Tik telkens opnieuw. Ik voel me alleen en dat ben ik ook. Ik voel me verraden door je, en dat ben ik ook. Ik voel me gebroken vanbinnen,en dat ben ik ook. Maar het ergste is dat ik je mis. Ik mis je uit de grond van mijn hart. Ik mis je stem die zachtjes ‘’ik hou van je’’ fluisterd,ik mis je handen die mijn tranen wegvegen wanneer ik verdriet heb,ik mis je ogen waarin ik kan verdrinken. Ik mis je warme lichaam tegen het mijne,onze lippen zacht op elkaar,ik mis die blik in je ogen die duizend woorden konden spreken. Ik wou in mijn leven maar een ding en dat was jij. Waarom ben je weggegaan. Waarom ben je zoek ? duizenden gedachtes spoken door mijn hoofd over jouw. Hoe gaat het met je ? mis je mij net zo erg als ik jou mis ? Huil jij jezelf ook elke nacht in slaap van verdriet ? waarsgijnlijk niet. Ik kan er niks aan doen dat ik van je houd. Ik kan er niks aan doen dat jij mijn hart hebt gestolen en hem nooit hebt teruggegeven. Mijn hand glijd zachtjes over het glas van het raam. Ik maak lijnen,maar langzaam vervagen deze in letters die deze woorden vormen ; Ik Mis Je.


    We can only learn to love by loving.

    <3

    <3 Ö


    We're all going to hell, and I am driving the bus