• Hey ik ben bezig met het maken van een cover maar het lukt mij niet een afbeelding uit te knippen en in canva (het programma wat ik nu gebruik) te plakken
    Weet iemand misschien hoe je iets uitknipt en dat opslaat?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Je kan eerst naar paint gaan (Dit kan gewoon de standaard op je laptop staan, dat hebben de meeste computers wel) en het daar uitknippen, waar je wel de witte achtergrond even moet weghalen. Daar kan je gewoon een gum gebruiken.
    Als je al een gum hebt kan je die ook gebruiken in je normale ding natuurlijk. Of je zoekt een vervangende "png" versie op google op, dan is er al geen achtergrond


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    Je kan eerst naar paint gaan (Dit kan gewoon de standaard op je laptop staan, dat hebben de meeste computers wel) en het daar uitknippen, waar je wel de witte achtergrond even moet weghalen. Daar kan je gewoon een gum gebruiken.
    Als je al een gum hebt kan je die ook gebruiken in je normale ding natuurlijk. Of je zoekt een vervangende "png" versie op google op, dan is er al geen achtergrond

    Ja heb ik geprobeerd maar hoe haal je de witte achtergrond weg?
    Jaaa png heeft gewerkt!! thnx!!!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 10:47 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb je topic even verplaatst naar een ander subforum. De categorie 'help' gaat enkel over dingen die met Quizlet zelf te maken hebben. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.