• Hoi allemaal!

    Geen idee waar ik het moest plaatsen, dus ik post het hier.



    Deze bovenstaande afbeelding is de eerste pagina van mijn inkijkboek. Deze is gemaakt voor een vriendin van me, genaamd Merel. Merel houdt ontzettend veel van K-pop, maar in het begin van dit schooljaar werd ze hiervoor gepest op school. Na een gesprekje, voelde ze zich wat beter, maar ze wist me te vertellen dat ze twijfelt of ze dat nog op school durft te zeggen en misschien beter is dat ze k-pop laat vallen, zodat ze de gewone muziekstijl kan beluisteren. Ik heb haar gezegd dat ze niet voor iemand anders van muziekstijl moet veranderen en moet luisteren wat ZIJ graag hoort, niet wat een ander graag hoort.

    Mijn idee is: ik maak een inkijkboek die ik op haar verjaardag wil afgeven. Deze inkijkboek bestaat uit 4 onderdelen. Het eerste deel is verschillende kleine teksten/ondersteunende woorden van zoveel mogelijk mensen te verzamelen om mee in het boek te plakken. En daarbij heb ik jullie hulp hard nodig. Zouden jullie iets willen typen, een teksten, ondersteunende woorden, iets grappigs, ect... en dit hieronder of in prive bericht aan mij willen posten? Jullie zouden mij allesinds enorm helpen en ik denk Merel ook bijzonder blij maken. Haar verjaardag valt in midden maart, dus ik heb tijd tot 1 maart om alles te verzamelen.

    Voor diegen die graag weten wat de andere onderdelen zijn :
    - Foto's van haar favoriete K-pop groep erbij inplakken.
    - Zoveel mogelijk Attack On Titan cosplayers zoeken en foto's ervan bemachtigen, om mee in het boek te plakken.
    - Een verjaardagskaart erbij stoppen + een hele pagina inpalmen om verjaardagswensen op te schrijven.

    Ook heb ik nog een mail naar die k-pop groep fanmailadres gestuurd, in de hoop dat zij zelf ook iets willen ondersteunend zouden willen schrijven. Ik weet dat de kans klein is, maar ik hoop erop dat ze toch onverwachts iets willen sturen voor in het boek.


    Aan iedereen die dit leest en wilt mee helpen, alvast enorm bedankt.

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik heb je een PB'tje gestuurd (-:

    Ik hoop dat het goed is.

    Feliscatus schreef:
    Ik heb je een PB'tje gestuurd (-:

    Ik hoop dat het goed is.



    Enorm bedankt om mee te helpen ^^ !!

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}