• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Wil je jezelf transformeren in een panda? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het college gaat ook echt oa over "self-esteem" en hoe je je goed voelt over jezelf. Hahahahahaha. Erg grappig.


    Happy Birthday my Potter!

    Fucking kill me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Szczur schreef:
    Twijfels over deze proloog. Twijfels over deze story. Twijfels over dit leven. Aka basically mijn leven op dit moment


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fleimkepa schreef:
    Fucking kill me.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I need Hermione Granger.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ga even slapen voor een tijdje. Kutleef


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog een zeur spoiler:

    Weetje ik kan dit niet, ik faal gewoon in alles en ik kan mijn eigen ouders niet eens gelukkig maken. Ik stel ze alleen maar teleur en mezelf het nog meest. Ik heb net twee uur onder de douchen gestaan maar ik voel me nog steeds de meest smerig persoon op aarde. Zowel binnen als van buiten. Ik dacht eindelijkeens mijn lichaam geaccepteerd te hebben, maar ik wil niets liever dan gewoon mezelf kunnen zijn. Ik wil dit niet dragen en kan dit niet dragen. Ik ben te stom om vrienden te maken, ik ben te stom om iets te doen voor school en het liefst stap ik weg van alles en kies ik ervoor om ermee te stoppen, want alles maar in dit stomme ljh plaatsen heeft geen zin. Het lost niet op. Het staat nu alleen in tekst, maar dat is het. Harde feiten in mijn neus gedrukt. Ik ga nooit gelukkig worden als ik niet eens met mezelf kan leven

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 18:09 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wasikowska schreef:
    I need Hermione Granger.


    "Where's Hermione when you need her?"


    Happy Birthday my Potter!

    Weetje fuck it, ik ga 'm gewoon activeren en ik zie wel hoe ver ik kom.


    This ain't no place for no better man.

    Zenuwen voor morgen.


    •

    Ik voel me zo vies maar ik heb eergisteren gedoucht???

    ¿¿ Que pasa i didnt do dirty stuff ??


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hospiteer avond 1089436, pleaseeee let this be the one.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Hospiteer avond 1089436, pleaseeee let this be the one.


    Succes! Onthoud dat je mega leuk bent en ze gek zijn als ze je niet kiezen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Met de trein naar Oostendeee. Beste studiemuziek ever. Nog een uurtje whoop whoop. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    You say, I do.

    Little Owlet: Only thing I want now, is be with you and wash my sorrows away -.-
    Marvin : ❤ u can write everything to me
    Little Owlet: Right now, I don't really feel alive or so. I'm only staring in the distance, thinking about nothing. Just sitting on my bed, eating food and staring


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.