Ja nja. Snap ik wel. Wat ik meer bedoelde is gewoon dat het niet nodig zou moeten zijn. Maar dat dus mensen meteen denken lesbie en dat dat niet nodig is en kut bedoel ik dus ook. Yo. Sta een beetje open mensen. Ja dat doe je al. Maar mensen gaan er vanuit dat iemand een bepaalde manier is. Door kledingstijl, karakter of gewoon omdat je als verwacht hetero geboren word. Dat is stom.
Ugh het lukt niet om uit te leggen. Wat ik ook bedoel is dat ik het snap als mensen zichzelf willen labelen en dat dat ook prima is. Maar er zijn genoeg mensen die niet willen labelen en op het moment is dat toch best een groot ding. Like het is raar als je antwoord 'geen label' en bij vragenlijsten etc. kan dat ook haast nooit.
Nee, true, je hebt ook wel gelijk. Er zijn voordelen aan labels, maar nog steeds meer nadelen..
Nee, true, je hebt ook wel gelijk. Er zijn voordelen aan labels, maar nog steeds meer nadelen..
Ja. Precies.
Het is ook zo dat vroeger mocht je niet labelen eigenlijk, je mocht alleen hetero zijn. Nu mag alles en dat is zo mooi, maar je moet mensen ook daar niet tot verplichten. Daar maak je LGBT community ook weer 'outstanding' door. (of personally, er is iemand waarvan ik de naam niet ga zeggen hier op Q. die zo dramt op labels dat ik er een beetje done mee ben. "Je bent heteroseksueel en aromantisch" ja weet ik veel, misschien word ik uiteindelijk toch wel verliefd en is het dan op een vrouw, of een transgender of weet ik veel. BOEIEND. Nee. Die persoon is heel lief trouwens maar dat vind ik wat minder.)
Ja. Precies.
Het is ook zo dat vroeger mocht je niet labelen eigenlijk, je mocht alleen hetero zijn. Nu mag alles en dat is zo mooi, maar je moet mensen ook daar niet tot verplichten. Daar maak je LGBT community ook weer 'outstanding' door. (of personally, er is iemand waarvan ik de naam niet ga zeggen hier op Q. die zo dramt op labels dat ik er een beetje done mee ben. "Je bent heteroseksueel en aromantisch" ja weet ik veel, misschien word ik uiteindelijk toch wel verliefd en is het dan op een vrouw, of een transgender of weet ik veel. BOEIEND. Nee. Die persoon is heel lief trouwens maar dat vind ik wat minder.)
Ja. Precies.