• Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:

deze gif is voor alle geile eekhoorns.

[ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 23:19 ]

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Ik vond dat wel een leuke scene. Als ik aan Delena denk, denk ik aan de openhaard. lol.

Danmarks Dynamite.

Oke wacht ik ga die scene even zoeken

"Family don’t end in blood”

Marquand schreef:
    Ik vond dat wel een leuke scene. Als ik aan Delena denk, denk ik aan de openhaard. lol.

Het was ook wel geil. Zeker omdat ze daarna seks hadden. HAHAHA.

SantaKlaus schreef:
    Oke wacht ik ga die scene even zoeken

(wbw)

Die scene was inderdaad de bae tho

SantaKlaus schreef:
    Die scene was inderdaad de bae tho

YASH. (wbw)

Waarom is mijn familie zo achterlijk.

Danmarks Dynamite.

Marquand schreef:
    Waarom is mijn familie zo achterlijk.

What's up. :c

Ik moet bekennen dat ik Rebekah nu minder irritant vind, tbh.
    En also, als je in 4x20 die aflevering krijgt over The Originals, komen ze daarna in geen enkele aflevering meer? (Behalve Klaus want ik weet dat die nog in seizoen 5 en 7 terug komt.) ((Ik wil dat stiekem alleen weten bc Elijah maar ssssh.))

Ik ga denk ik m'n OS story wel weer opnieuw doen, oef, ik heb best wel zin om te schrijven en dat werkte altijd.
    Dan zet ik gewoon alles van 5SOS/1D offline en ga ik over TW/CM/TO/TVD en dat soort dingen schrijven. *O*

Pipes schreef:
    Ik moet bekennen dat ik Rebekah nu minder irritant vind, tbh.
    En also, als je in 4x20 die aflevering krijgt over The Originals, komen ze daarna in geen enkele aflevering meer? (Behalve Klaus want ik weet dat die nog in seizoen 5 en 7 terug komt.) ((Ik wil dat stiekem alleen weten bc Elijah maar ssssh.))

Klaus komt ook nog een keer in de seizoensfinale van seizoen 4 en Rebekah gaat pas weg in 5x01 en komt nog een keer terug in seizoen 5 samen met Klaus dus. Elijah komt volgens mij niet meer terug oef. Oh ka en Kol dus nog als ghost.

SantaKlaus schreef:
    (...)

Klaus komt ook nog een keer in de seizoensfinale van seizoen 4 en Rebekah gaat pas weg in 5x01 en komt nog een keer terug in seizoen 5 samen met Klaus dus. Elijah komt volgens mij niet meer terug oef. Oh ka en Kol dus nog als ghost.

Gvd, alleen Elijah is belangrijk en hij komt niet meer. :c
    Maar volgens mij zijn het nog geen 21 afleveringen geweest, dus ik hoop dat hij nog wel even komt. (Sowieso in 4x20, neem ik aan, lol.)

Het enige jammere aan het meeste inactiveren is dat ik dan geen 200k woorden meer heb. :W

Pipes schreef:
    (...)

Gvd, alleen Elijah is belangrijk en hij komt niet meer. :c
    Maar volgens mij zijn het nog geen 21 afleveringen geweest, dus ik hoop dat hij nog wel even komt. (Sowieso in 4x20, neem ik aan, lol.)

Oke wacht ik ga voor je opzoeken in welke episodes hij nog zit hehehe.