Heyhey,
Ik ben van plan om binnenkort mijn nieuwe verhaal te activeren, maar ik weet geen goede titel. Ik heb een lijst met eventuele titels gemaakt, maar ik weet niet zo goed wat ik daar van vind.
Ik wil graag een originele met een beetje humor, zodat het eruit springt.
Nu heb ik een vraag: Welke titel vind jij het beste? / Op welke titel zou jij als eerst klikken?
Het verhaal gaat overigens over een meisje met een slechte thuissituatie. Ze verstopt zich in het lezen van boeken, totdat ze in de boekwinkel iemand ontmoet. Ze raken in gesprek etc. Allemaal vet cliché, maar ik wil al mijn ideeën nog niet weggeven, want dan is het hele verhaal geen verrassing meer. Dus het wordt minder cliché dan dat het op het eerste gezicht lijkt hehe.
Dit is trouwens de tekst die op de 'voorpagina' van mijn verhaal staat:
Ik wilde een poll maken, maar ik heb meer dan zes opties. Dit is wat er uit mijn brainstormende ik is gekomen:
How I Got Fired
The Girl Who Read Instead Of Lived
My Novelicious Romance
How I Made Out In A Bookstore
The Story Of Me Being Me
The Guy Who Knew A Guy
A Guy Who Knew A Guy Who Saved My Mom
How I Became My Moms Mom
The Guy With Precious Hair
The Guy Who Had Hair Like A Princess
The Guy Who Cared
Heeft er iemand zelf nog een idee gekregen?
Heel erg bedankt als je me uit de brand wil helpen. Ik ben zelf niet zo'n expert in titels bedenken
(Ik heb ook aan Nederlandse titels gedacht, maar ik vind het op de een of andere manier makkelijker om te denken in het Engels. Het kan btw zijn dat ik ontzettend veel fouten heb gemaakt in mijn Engels. Laten we mijn Nederlandse nationaliteit maar de schuld geven.)
Waar moeten de hoofdletters in een titel eigenlijk? Ik ben confused.
Poll
[ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 13:05 ]
look at the stars, look how they shine for you;