Er kwam me een dag of twee geleden dus een idee binnen dwarrelen voor een verhaal en dat zou ook mijn allereerste verhaal op quizlet zijn. en het is iets wat ik normaal nooit echt schrijf. Het gaat namelijk vooral of heksen/hekserij.
Maar nu twijfel ik dus over een paar dingen voor het plot:
- de leeftijden van de personages: ik twijfel of ik de karakters een "high school" leeftijd ga geven [16/17/18] of de grens wat hoger leg [18/19/20]
- of ik de verhaallijn vooral rondom en in een heksenschool laat verlopen of juist niet/normale school
- verder heb ik nog een idee voor een soort "heksen wedstrijd" maar ik weet niet of dat handig is om bijvoorbeeld al in het eerste verhaal te doen maar misschien wel in een vervolg. maar als ik die wedstrijd er niet in zou doen weet ik niet zo goed wat dan uiteindelijk het "doel" van het verhaal zou kunnen zijn. dat zit ik dus al de hele tijd te speculeren maar ik kom nergens op
Is er iemand die me wat tips kan geven? het is misschien een beetje veel, maar ik loop zo dus constant vast. misschien dat jullie mening me een beetje op weg kan helpen!
'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat