• Do something that scares you
    “If it scares you, it might be a good thing to try.”


    Ik hoop dat het topic op de juiste plaats staat.


    Met het nieuwe jaar dat begonnen is, is het tijd voor goede voornemens. Mijn goede voornemen is om iedere week van het jaar iets te doen wat ik spannend vind. Het gaat niet perse om grote dingen, maar ook kleine dingetjes waar ik toch tegenop zie. Ik dacht dat er misschien wel meer mensen zijn die mee willen doen aan deze challenge, dus open ik dit topic zodat we elkaar kunnen motiveren om door te zetten en overwinningen kunnen vieren.


    Dus, wie doet er mee?



    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 9:19 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik vind het een mooi idee!

    Ik vind het ook echt heel tof dat je dat jezelf hebt voorgenomen! Echt reuzecool.
    Zou op zich wel willen meedoen aan deze challenge maar ik durf niet :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik vind het een mooi idee!

    Ik vind het ook echt heel tof dat je dat jezelf hebt voorgenomen! Echt reuzecool.
    Zou op zich wel willen meedoen aan deze challenge maar ik durf niet :'D


    Gewoon proberen ^^ je hoeft uiteraard niet voor iedere week te gaan, je kan ook 1 keer in de maand of wanneer je toevallig een situatie tegenkomt ofzo doen (: ik heb alleen wel zo'n 'verplichting' nodig om het ook daadwerkelijk te doen haha.
    Dan heb je week 1 al compleet :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Gewoon proberen ^^ je hoeft uiteraard niet voor iedere week te gaan, je kan ook 1 keer in de maand of wanneer je toevallig een situatie tegenkomt ofzo doen (: ik heb alleen wel zo'n 'verplichting' nodig om het ook daadwerkelijk te doen haha.
    Dan heb je week 1 al compleet :'D


    Haha maar er is dus één ding wat ik echt niet durf zozegmaar en het is niet eens iets heel groots (maar ook weer niet iets heel kleins, idk) en dat zou betekenen dat ik dat zou moeten doen en dat durf ik dus echt niet :'D Ohmygod dat is dus eigenlijk precies de reden waarom dit topic is opgestart maar ugh het is zo lastig


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Buiten je comfortzone is zoveel te beleven, dus yes, I'm in.
    Maar...Iedere week iets vinden of bedenken, vind ik lastig.

    Misschien ook leuk om je uitdaging/overwinning te delen, zodat anderen inspiratie op kunnen doen?

    @Derks, en er in kleinere stappen naartoe werken? Dat je je niet meteen in het diepe stort, maar heel langzaam aan ermee bezig gaat?
    Mag ik vragen wat het is waar je tegenop ziet? (Je hoeft het uiteraard niet te beantwoorden als je dat niet wil (: )

    @xTrueStoryx, wat leuk dat je ook meedoet! Ik was ook zeker van plan om overwinningen te delen, ook om voor mezelf bij te houden wat ik gedaan heb.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    I'm in. Ik weet alleen nog niet in welke mate als ik meedoe, maar opzicht is het een goed idee om eens een trap onder de kont te krijgen en uit de comfortzone te komen. (:


    Such a useless spell.

    uhhh oke. count me in.


    Heaven is a place that we all have

    Welkom Luxray en Pagu ^-^

    Week een is hier gehaald ^-^ hij bestond uit een gesprek met iemand die ik niet ken haha. Ik vind dat best lastig, zeker omdat hij gewoon een volwassen man was die me een beetje aan het plagen was en meestal weet ik nooit zo goed hoe ik daarop moet reageren. Nu ging het me (redelijk) soepel af, tenminste soepeler dan anders :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik haat beoordelingen van anderen, maar in mijn stage kom ik hier niet onderuit...

    Deze week kwam ik twee keer in een dergelijke situatie terecht en ik heb hier gelukkig goed mee kunnen dealen door hier open over te zijn.

    Ik heb zojuist meer dan de helft van mijn haar afgeknipt na jaren lang lang haar hebben gehad. Dat was best eng c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Truestory, ontzettend goed bezig! Het is niet altijd makkelijk om open over zulke dingen te zijn.
    Plisetsky, daar kan ik inkomen. Mijn haar is me ook echt heilig, dus ik zie niet voor me hoe ik dat zou aandurven. Ontzettend knap dus!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Onbewust deed ik mee :Y) Gister gingen ik en een vriendin iemand iets laten bezorgen (avondeten) en toen die man er was hahaha dat was awkward :'D Vooral omdat het glad was en we naar buiten moesten om hem overeind te helpen. (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Onbewust deed ik mee :Y) Gister gingen ik en een vriendin iemand iets laten bezorgen (avondeten) en toen die man er was hahaha dat was awkward :'D Vooral omdat het glad was en we naar buiten moesten om hem overeind te helpen. (A)


    Dan moet je nu ook maar bewust mee doen :Y)
    Haha aww, ik kan me voorstellen dat dat awkward was :3

    [ bericht aangepast op 25 maart 2019 - 10:45 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity: veel succes! Een collega vertelde me laatst dat je bereid moet zijn om nee te accepteren als je iemand een verzoek doet en dat klonk erg logisch. Toen vertelde ze dat toch heel veel mensen eisen. ('Wil jij de tafel even dekken?' Is dat nog een verzoek??). Dus goed dat je erbij stil staat dat nee ook een antwoord is.

    Of ik zit in een enge omgeving, of ik ben hier altijd al onbewust mee bezig geweest, maar ik heb gisteren mijn mentor/coach aangesproken en gezegd dat ik op dit moment niets uit de begeleiding haalde. :| Dat luchtte enorm op, ondanks dat het ontzettend lastig was.

    xTrueStoryx, dankje ^^ Dat is op zich best een goede raad van je collega. Veel mensen rekenen daar toch niet op, terwijl er bij een verzoek altijd een kans is dat het antwoord nee is.
    Ontzettend knap dat je je mentor/coach hebt aangesproken! Dat kan zeker niet makkelijk zijn geweest.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2019 - 10:45 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.