• Als ik inlog en bij 'mijn hollandsnieuwe' kijk zie ik deze melding

    we hebben overal gezocht, maar konden de opgevraagde pagina niet vinden

    Op de app inloggen lukt ook niet.
    Ook heb ik deze maand geen data ontvangen, maar wel een afschrift gehad.

    Hebben meer hollandsnieuwe gebruikers hier last van?

    Ik weet dat ik beter contact opneem met hollandsnieuwe, maar wil graag weten of ik de enige ben of niet.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 19:32 ]

    Ik krijg ook die melding op het moment. Vreemd. Ik heb wel data ontvangen deze maand though.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Ik krijg ook die melding op het moment. Vreemd. Ik heb wel data ontvangen deze maand though.


    chaos makes the muse

    Ik heb het ook, ze zullen wel iets van een storing hebben denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat denk ik ook inderdaad. Ben gelukkig dus niet de enige. En ik had toch data, maar dat werkte gewoon toen ik het probeerde niet (:

    Hoelang geleden was je afschrift? Meestal is je data namelijk na je afschrift pas na een of twee werkdagen overgeschreven. En ze hebben ook wel best vaak storingen dus misschien is er daardoor ook vertraging ofzo
    Wel balen though :/


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    22 decemer en op 27 hoor ik de data te krijgen. Maar hij geeft de nieuwe maand nog niet aan in mijn overzicht bij instellingen (mobiel)