hallo vrienden,
ik heb jullie al een tijdje niet meer gezien, dus jullie vragen je vast af hoe het met mij en margriet gaat.
nou wij hadden niet zo'n hele leuke kerst hoor, het begon al dat margriet mijn klokkenspel niet wilde zien, ze wilde per se boodschappen doen bij de albert heijn.
wat een stomme supermarkt trouwens, ik heb de ene albert nooit gezien. maar ok ik wilde eens pannenkoeken eten met kerst, maar margriet wilde ouderwets boerenkool eten. en die stomme trien moet ook altijd haar zin hebben, dus heeft ze stiekem die boerenkool gekocht. we kwamen thuis met: thee, koekjes, boterhamworst, smeerkaas, appelstroop, boterhammen, koffie, aardappels én boerenkool. ik was zó ontzettend boos en ging niet eten, toen gaf margriet mij een draai om de oren en heeft ze mij met een houten kommetje met boerenkool in de schuur gezet. en ik moest ook nog eens op de bank slapen. het enige wat ik wilde was pannenkoeken. 2e kerstdag was margriet thee aan het drinken, en ik kan je vertellen mijn margriet heeft een loden pijpje!, dus die had de thee zo opgedronken. en in de avond kwam ze ineens met pannekoeken mix aanzetten!!!111!!!11!!!! ik was zo blij en omhelsde haar en ze mocht mijn klokkenspel weer zien. nu gaan we toch nog een leuke 2017 in, op oudjaarsdag gaan we stampot boerenkool op onze pannenkoeken doen en drinken we thee bij het avond eten.
en misschien halen we het konijn nog uit het hok, dat zijn we met kerst vergeten. nou en wat gaan jullie doen met oudjaarsdag?
groetjes, willem
[ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 21:28 ]