• deze gif is voor alle geile eekhoorns.



    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 20:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Marquand schreef:
    (...)

    OH SHIT. had ik daar even niet bij nagedacht he. Maar als het goed is heb ik morgen wel weer wat. HAHAHAH


    Idk wanneer de polls komen tho, maar de nominatie dinges is al wel gestopt. Lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil zo graag Saving Hope verder kijken, maar ik wil ook geen twee series door elkaar kijken bc dat is klojo. (eigenlijk zijn het dan 600 series als je de series mee rekent die ik op tv volg maar yolo)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Pipes schreef:
    Ik wil zo graag Saving Hope verder kijken, maar ik wil ook geen twee series door elkaar kijken bc dat is klojo. (eigenlijk zijn het dan 600 series als je de series mee rekent die ik op tv volg maar yolo)


    Welke van de twee heeft de minste seizoen. Diegene zou ik eerst kijken.


    Danmarks Dynamite.

    Marquand schreef:
    (...)

    Welke van de twee heeft de minste seizoen. Diegene zou ik eerst kijken.


    Saving Hope. Ze zijn nu bezig met het vijfde seizoen opnemen, maar Daniel gaat er na het derde seizoen uit. :')
    Al ben ik met TVD nu wel half seizoen 3. dUS IDK.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Pipes schreef:
    (...)

    Saving Hope. Ze zijn nu bezig met het vijfde seizoen opnemen, maar Daniel gaat er na het derde seizoen uit. :')
    Al ben ik met TVD nu wel half seizoen 3. dUS IDK.


    Zou ik eerst Saving Hope kijken.


    Danmarks Dynamite.

    Marquand schreef:
    (...)

    Zou ik eerst Saving Hope kijken.


    Oh geil.
    Ik ga er even over slapen en wie weet ga ik het toch door elkaar kijken. HAHAHA MOEITE.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb even Klaus feels. Maar ik probeer eigenlijk mijn verhalen weer op te pikken. Bluh. (ik heb er twee, eentje al heel lang geleden mee begonnen, de anderen meer in mijn hoofd maar ik twijfel welke ik eerst moet doen)


    Reality's overrated.

    Marquand schreef:



    Babybaeklojotje.


    Reality's overrated.

    Walkerbait schreef:
    Ik heb even Klaus feels. Maar ik probeer eigenlijk mijn verhalen weer op te pikken. Bluh. (ik heb er twee, eentje al heel lang geleden mee begonnen, de anderen meer in mijn hoofd maar ik twijfel welke ik eerst moet doen)


    Schrijf een Klaus verhaal tbh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik begin altijd aan verhalen op Q waar dan afgelopen bij staat en aan het einde blijkt er een vervolg te zijn in een andere story, die dan niet afgelopen is. DAT IS ZO IRRITANT.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Helemaal omdat ik verhaal lees van een paar jaar geleden aka er gaat nooit meer aan geschreven worden. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vond deze gif en ik kan niet ontkennen dat ik hem langzaam leuk ga vinden. SSSH.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Pipes schreef:
    Ik vond deze gif en ik kan niet ontkennen dat ik hem langzaam leuk ga vinden. SSSH.



    HEHEHEHEHEHEHE


    Danmarks Dynamite.

    Pipes schreef:
    (...)

    Schrijf een Klaus verhaal tbh.


    Wil ik ergens wel, maar ook weer niet. Bc verhalen waarin een random karakter in een serie komt vind ik meestal echt ziek kut. Like ik vind het leuk om die van jullie te lezen omdat het dat van jullie is. Maar verder heb ik daar best wel een hekel aan tbh. Want daar heb ik eigenlijk geen behoefte aan, als ik iemand leuk vind dan doe ik dat wel lezen met een persoon die ik leuk vind uit de serie. Deze zinnen kloppen niet ik eet fruit en kijk Gooische Vrouwen voor het eerst.


    Reality's overrated.

    Walkerbait schreef:
    (...)

    Wil ik ergens wel, maar ook weer niet. Bc verhalen waarin een random karakter in een serie komt vind ik meestal echt ziek kut. Like ik vind het leuk om die van jullie te lezen omdat het dat van jullie is. Maar verder heb ik daar best wel een hekel aan tbh. Want daar heb ik eigenlijk geen behoefte aan, als ik iemand leuk vind dan doe ik dat wel lezen met een persoon die ik leuk vind uit de serie. Deze zinnen kloppen niet ik eet fruit en kijk Gooische Vrouwen voor het eerst.


    Nee, ik snap het inderdaad niet. Lol. Maar kan ook aan mij liggen. :'D
    Gooische Vrouwen is leuk tho.


    stay safe because I like being alive at the same time as you