Quiz van de week:
Wat voor kerst-type ben jij?
Er zijn mensen die in september al vrolijk kerstliedjes luisteren, er zijn ook mensen die blij zijn als kerst voorbij is. Vind jij kerst leuk? En wat voor type kerstmens ben jij? Test het.
nu doen
Topic van de week:
Eindejaarsbericht 2016
Story van de week:
Fantastic Beasts and Where to Keep Them -- Newt Scamander
[justify] Newton Artemis Fido Scamander - ofwel, Newt - is net begonnen aan zijn vijfde jaar op Hogwarts wanneer zijn beste vriendin Leta Lestange, die eenzelfde interesse voor magische wezens lijkt te hebben, zich vreemd begint te gedragen. Newt heeft meteen door dat ze iets voor hem verbergt, maar dat het zo gevaarlijk was, zou hij nooit kunnen hebben voorzien. [/jus (lees verder) Poll van de week: Van af je hoeveelste geloofde je niet meer in sinterklaas? - 0-6 - 6-10 Foto van de week: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=266852 Gedicht van de week: Tekst zonder Ik zet iets op papier, tekst. Tekst zonder gevoel, doel. Tekst zonder letters, geen einde. Tekst zonder emotie, zonder druk. Tekst zonder liefde, zonder haat. Tekst zonder een persoonlijkheid. Ik schrijf een tekst zonder gedachten... RPG van de week: [RPG250] The Silver Screen • Rollentopic 2 Lijstje van de week: Best books of 2O16 Columns deze week: Verscholen achter het masker Wat maakt jou een mooi mens? Nu ik admin ben... We kunnen er niks aan doen; geloof je het zelf? Hollands, of toch niet? |
Dit is mijn signature...