• Hello darlings,

    Heel nieuw ben ik hier niet, maar ik was een tijd inactief en nu kom ik terug met een nieuw account omdat ik wel een beetje een frisse start wil. Ik heb werkelijk geen idee hoe actief ik nu zal zijn.
    Heb ik veel gemist? *kijkt even hoe lang ze is weg geweest* Oh wacht, ik ben nog niet eens een half jaar weggeweest.........? In die tijd is veel gebeurd in mijn leven, dat wel. En het leven hier dan? Vertel!


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Welkom!


    26 - 02 - '16

    Welkom terug! ^^ Uhm... in het afgelopen halfjaar? Not really I think? Behalve de eeuwige Q gezelligheid en zo natuurlijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Welkom terug!
    Ik ben in het afgelopen jaar mod geworden :3


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Welkom terug!
    Ik ben in het afgelopen jaar mod geworden :3


    Hetzelfde geldt voor mij!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Welkom terug! (Al heb ik eerlijk gezegd het flauwste idee niet wie je bent. :/ Of is dat de bedoeling?)
    Er zijn het afgelopen half jaar mod- en columnistenverkiezingen geweest, Krull/Emma is gestopt als admin (lijkt me een vrij grote gebeurtenis, haha) en Erica heeft haar taken overgenomen en voor de rest ... dunno, denk het niet haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    Welkom terug! (Al heb ik eerlijk gezegd het flauwste idee niet wie je bent. :/ Of is dat de bedoeling?)
    Er zijn het afgelopen half jaar mod- en columnistenverkiezingen geweest, Krull/Emma is gestopt als admin (lijkt me een vrij grote gebeurtenis, haha) en Erica heeft haar taken overgenomen en voor de rest ... dunno, denk het niet haha.


    ohja en ik ben actief geworden. pretty big deal. ik ben addie dus.


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    ohja en ik ben actief geworden. pretty big deal. ik ben addie dus.


    jij bent echt de personificatie van grootheidswaanzin. (cat) jk


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    jij bent echt de personificatie van grootheidswaanzin. (cat) jk


    nee. ik ben grootheidswaanzin. :Y)
    maar ja, all jokes aside, ik ben addie dus, de liefste 13 jarige ooit. en mopshonden.


    Heaven is a place that we all have

    Thanks allemaal!

    Firgun schreef:
    Welkom terug! (Al heb ik eerlijk gezegd het flauwste idee niet wie je bent. :/ Of is dat de bedoeling?)
    Er zijn het afgelopen half jaar mod- en columnistenverkiezingen geweest, Krull/Emma is gestopt als admin (lijkt me een vrij grote gebeurtenis, haha) en Erica heeft haar taken overgenomen en voor de rest ... dunno, denk het niet haha.


    Ik was hier eerst Jouska (ben niet anoniem ofzo maar vond het ook niet de moeite waard om het meteen specifiek te noemen haha). Er staat dat ik een week geleden nog online was, maar dat is omdat ik overwoog weer dat account op te pakken. Ik was overigens heel stilletjes weggegaan, haha.
    En wow, nieuwe admin? Welja, niks is eeuwig natuurlijk. Een gefeliciteerd voor Erica, de nieuwe mods en nieuwe columnisten, is vast een beetje laat, maar alsnog! cx


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ghirahim schreef:
    Thanks allemaal!

    (...)

    Ik was hier eerst Jouska (ben niet anoniem ofzo maar vond het ook niet de moeite waard om het meteen specifiek te noemen haha). Er staat dat ik een week geleden nog online was, maar dat is omdat ik overwoog weer dat account op te pakken. Ik was overigens heel stilletjes weggegaan, haha.
    En wow, nieuwe admin? Welja, niks is eeuwig natuurlijk. Een gefeliciteerd voor Erica, de nieuwe mods en nieuwe columnisten, is vast een beetje laat, maar alsnog! cx


    Eva! Ja, jou ken ik zeker wel nog! c: Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk amper gemerkt had (doet me een beetje slecht voelen, haha), maar ik ben wel blij dat je terug bent! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Welkom terug. ;D


    Ik wil een tuin vol egels

    Firgun schreef:
    (...)

    Eva! Ja, jou ken ik zeker wel nog! c: Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk amper gemerkt had (doet me een beetje slecht voelen, haha), maar ik ben wel blij dat je terug bent! c:


    Oh oh oh! Leah! Haha nu merk ik pas op wie jij bent. Maarja dat gebeurt ook met veranderende usernames enzo x)


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ghirahim schreef:
    Thanks allemaal!

    (...)

    Ik was hier eerst Jouska (ben niet anoniem ofzo maar vond het ook niet de moeite waard om het meteen specifiek te noemen haha). Er staat dat ik een week geleden nog online was, maar dat is omdat ik overwoog weer dat account op te pakken. Ik was overigens heel stilletjes weggegaan, haha.
    En wow, nieuwe admin? Welja, niks is eeuwig natuurlijk. Een gefeliciteerd voor Erica, de nieuwe mods en nieuwe columnisten, is vast een beetje laat, maar alsnog! cx

    Dankjewel. :Y)

    Welkom terug! Volgens mij herken ik enkele van jouw oude usernames. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hey hey! Welkom terug. Ik weet echt niet wie je bent, maar ik ben blij dat je weer terug bent (: