• Hallo allemaal,

    1 december was ik jarig, en 2 december heb ik dat gevierd, alleen was mijn laptop toen nog niet helemaal in orde dus kon ik geen topic maken erover. Nu kan dit wel, want sinds vandaag doet mijn laptop het weer yayy.

    Mijn verjaardag was ontzettend leuk. De hele donderdag ochtend en middag ben ik druk geweest met het maken van taarten. In de avond heb ik wat hele leuke cadeautjes gekregen: een polaroidcamera en een boek.


    Op de vrijdagavond is er bezoek geweest en achteraf bleek ook dat ik die ochtend veel te veel hapjes had gemaakt. Ook hoorde ik die avond wat mijn vriend als cadeau voor mij had georganiseerd. Hij was er wekenlang geheimzinnig over, maar die zaterdag zijn we naar het kattencafé in Amsterdam geweest.

    Ik heb het gezellig gehad, foto's gemaakt en ook het een en ander aan grappigs meegemaakt. Er liep een kat, Donnie, hij heeft diabetes en is er niet zo op zijn plek. Er wordt momenteel een nieuwe plek voor hem gezocht. Toen we binnenkwamen werd er al gewaarschuwd; als je gebak hebt, zorg dat je het schoteltje boven je hoofd houdt als hij op je af loopt. Hij snuffelt namelijk niet eerst voor het gebak, maar hij probeert het direct te stelen en op te eten. Hij was ontzettend snel ook, werd herhaaldelijk gezegd. Dat heb ik aan de lijve moeten ondervinden, want meneer greep zonder pardon naar mijn schoteltje en ik was bijna mijn gebakje kwijt; ik was echt net op tijd. Iemand anders was echter net te laat. Gelukkig kreeg Donnie niet het hele gebakje te pakken, maar een klein stukje, wat resulteerde in een plaatje van Donnie die zijn pootjes aflikte. Een andere kat ging zomaar in een kinderwagen liggen, daar scheen ze om bekend te staan.

    De foto's staan hieronder in een spoiler:









    Afgelopen week heb ik mijn eerste vier dagen bij de McDonald's gehad. De eerste dagen waren best lastig, maar uiteindelijk maakte de laatste dag alles goed qua gezelligheid. Twee managers hebben ook nog gezegd dat het was alsof ik nooit weg was geweest. Echt leuk ^^

    Om dit topic enigszins nuttig te houden; wat hebben jullie afgelopen weken gedaan? ;3

    [ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 13:59 ]


    26 - 02 - '16