• er bezoek onder is, en je niet naar onder wilt gaan omdat je niet gezien wilt worden.
    Ten eerste wil ik die mensen niet ontmoeten, en ten tweede zitten er vlekken op mijn sweater van weet ik me niet wat allemaal en draag ik super charmante dikke sokken waarin mijn broek super *mooi* steekt en daarin wil ik niet gezien worden. En denk maar niet dat ik me ga omkleden om eten te gaan halen, halloooo. Maar ik heb honger en ik wil eten halen. Meh.

^ Ik als er bezoek is. In tegenstelling tot Harry wel puur vrijwillig, haha.

Dus, voor wie is dit relatable?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

1000% relatable.
    Daarom moet je eigenlijk altijd een geheime voorraad eten op je kamer hebben.

Krolock schreef:
    1000% relatable.

Oooh, dat is nog eens een goed idee!

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Krolock schreef:
    1000% relatable.

Nu ben ik echt nieuwsgierig naar hoe zo'n voorraad eruit ziet (':

You were born original, don't die as a copy.

SPECS schreef:
    (...)

Nu ben ik echt nieuwsgierig naar hoe zo'n voorraad eruit ziet (':

Ongezond. Laten we het daar op houden. :Y)

Krolock schreef:
    (...)
    Ongezond. Laten we het daar op houden. :Y)

Hahahaha, foei Laura.='D

You were born original, don't die as a copy.

Herkenbaar, toen ik thuis woonde. =P
    Nu ik op mezelf woon, kan ik niet anders dan me snel fatsoeneren en rap eens de meeste rommel te verstoppen. :')

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Krolock schreef:
    1000% relatable.

Don't walk. Run, you sheep, run.