• Hoooi! (:

    Zoals jullie misschien wel weten, heb ik een doosje beschilderd en daarin met de houtbrander de eerste letter van mijn vriend zijn naam gebrand. In dit doosje wilde ik een houten horloge doen die ik heb gekocht. Maarja, ik was vandaag bij de Action en zag een veel beter passend doosje voor het horloge. Het eerst gemaakte doosje is het achterste doosje op de eerste foto, en het vandaag gekochte doosje is het voorste op de foto waar je direct ook het horloge in kunt zien. Het is de bedoeling dat het voorste doosje dezelfde kleur krijgt als het achterste doosje.

    Maarja,
    Dat achterste doosje heb ik nu ''over''. Ik wilde 'm toch ook aan mijn vriend gaan geven. Maar wat kan erin? Het lijkt me leuk om in de deksel een foto van ons samen te plakken, en een leuke liefdesquote kan er ook wel in. Daarna bedacht ik me dat het misschien wel leuk was sleutelhangers erin te doen. Twee voor hem en twee voor mij.
    Maar nu komt het 'probleem'; Ik heb eigenlijk al een andere sleutelhanger op het oog! Zie de allerlaatste foto. Alleen die komt dan niet voor kerstmis aan, dus wil ik dan bewaren voor Valentijn of ons half jaar of zijn verjaardag oid. Dus nu wil ik eigenlijk die andere twee sleutelhangers níét geven. Maar wat doe ik dan in het doosje? Want ik wil er wel iets leuks in doen. Snoep of eten vind ik niet leuk geven trouwens.

    Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt! _O_

    Liefs!






    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een leuke doosjes! Ik snap je 'probleem' wel. Kun je niet allemaal briefjes erin doen, met wat je leuk vindt aan hem? Of allemaal enveloppen, met dan van die dingen die je op internet vaak voorbij ziet komen. (Na een ruzie etc.)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    geef wel gewoon die sleutelhangers, die zijn superleuk!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    @Tialda

    Oeh, dat klinkt echt onwijs leuk! Dat ga ik zeker doen, dankje! :3

    @Marleen

    Opzich wil ik dat wel. Drie sleutelhangers in totaal geven. Maar is het niet "too much"?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmmm heel lastig :x


    You were born original, don't die as a copy.

    Gibbs schreef:
    @Tialda

    Oeh, dat klinkt echt onwijs leuk! Dat ga ik zeker doen, dankje! :3

    @Marleen

    Opzich wil ik dat wel. Drie sleutelhangers in totaal geven. Maar is het niet "too much"?


    Nee, vind ik niet


    Rest in Peace, Son of Gondor

    @Jolijn
    Ikr! x)


    @Marleen
    Hmm. Je brengt me aan het twijfelen hahaha x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •