• Topic gesloten vanwege enkele redenen, de layouts die gemaakt werden, zullen nog wel doorgestuurd worden.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 22:26 ]


    Heaven is a place that we all have

    mt


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    JAAAAAAAAAAAAAAA. Als ik te vaag ben, zeg je 't maar, het is gewoon moeilijk, haah

    Titel? פירגון (dat is mijn username zoals het eigenlijk geschreven wordt, niet getranslitereerd). Als het beter past zonder titel, mag dat ook! c:
    Samenvatting? Ik zou gewoon willen dat mijn profiel een gevoel van vreugde en dankbaarheid uitstraalt, als je weet wat ik bedoel. Firgun betekent de blijdschap omdat iemand anders iets goed overkomt, omdat zij gelukkig zijn, enzoverder enzovoort. Dat gevoel zou ik graag weerspiegeld zien. c:
    Plaatjes of gifs er in?: Als het kan. Mocht ik zelf plaatjes weten, had ik ze al lang op m'n profiel gezet, dus iets dat bij het woord "Firgun" past (voor de uitleg, zie boven.)
    Rol, profiel, story?: Profiel
    Sfeer? Wat jij het beste vind passen bij het gevoel dat ik graag zou uitstralen. Warme kleuren, in elk geval. Betreffende lettertypes heb ik echt geen voorkeur, wat het beste past, en wat betreft dividers: als je het vind passen is het goed voor me en anders is het ook goed voor mij, haha.
    Extra's?: Eigenlijk gewoon liefst geen te groot profiel. Dat je het op één scherm kunt zien, liefst. c:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 19:10 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    JAAAAAAAAAAAAAAA. Als ik te vaag ben, zeg je 't maar, het is gewoon moeilijk, haah

    Titel? פירגון (dat is mijn username zoals het eigenlijk geschreven wordt, niet getranslitereerd). Als het beter past zonder titel, mag dat ook! c:
    Samenvatting? Ik zou gewoon willen dat mijn profiel een gevoel van vreugde en dankbaarheid uitstraalt, als je weet wat ik bedoel. Firgun betekent de blijdschap omdat iemand anders iets goed overkomt, omdat zij gelukkig zijn, enzoverder enzovoort. Dat gevoel zou ik graag weerspiegeld zien. c:
    Plaatjes of gifs er in?: Als het kan. Mocht ik zelf plaatjes weten, had ik ze al lang op m'n profiel gezet, dus iets dat bij het woord "Firgun" past (voor de uitleg, zie boven.)
    Rol, profiel, story?: Profiel
    Sfeer? Wat jij het beste vind passen bij het gevoel dat ik graag zou uitstralen. Warme kleuren, in elk geval. Betreffende lettertypes heb ik echt geen voorkeur, wat het beste past, en wat betreft dividers: als je het vind passen is het goed voor me en anders is het ook goed voor mij, haha.
    Extra's?: Eigenlijk gewoon liefst geen te groot profiel. Dat je het op één scherm kunt zien, liefst. c:



    Hahaha, Firgun plaatjes tho. Ik vrees dat er geen geschikte plaatjes voor zijn, oeioei.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 19:36 ]


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)


    Hahaha, Firgun plaatjes tho. Ik vrees dat er geen geschikte plaatjes voor zijn, oeioei.


    Haha, sorry. :c Nah jah, zo lang je er geen foto van Trump op zet, kan ik er wellicht wel mee leven. :'D
    Edit: dit vind ik bijvoorbeeld wel een mooi plaatje. Het is niet Firgun-Firgun, maar het geeft wel dat soort diepe gevoel van liefhebben/geven om/whatever mee. Maar eigenlijk een soort combinatie tussen dat en echte blijdschap (om eender wat, maar dan niet het soort Amerikaanse-film-wtf-gevoel-blijdschap, maar het soort ingetogen, echte, diepe blijdschap), als je begrijpt wat ik bedoel. c: Sorry. Ik suck in uitleggen. :'D

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 19:50 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Titel? (Zo niet, eventuele koptekst?): Mijn echte naam (Erieka) of mijn username, wat het beste staat ^^
    Samenvatting? (Je profiel in concrete zinnen uitgelegd.): Ik wil een profiel met katten, het liefst iets van zwarte katten. En gerelateerde quotes/gedichtjes, in het Engels :3
    Plaatjes of gifs er in? (Indien je geen plaatjes hebt, geef dan wel een beschrijving wat voor plaatje je wilt.): Zwarte katten (:
    Rol, profiel, story? (Spreekt voor zich.): Profiel
    Sfeer? (Dit kan variëren van lettertype tot kleuren tot evt. dividers.): Krullerig lettertype vind ik heel leuk en dat het er vooral gezellig uitziet. Tevens ben ik gek op bordeauxrood.
    Extra's? (Aantal foto's, lettertype naar wens, kleur naar wens, links naar bepaalde plekken): Niet dat ik weet


    26 - 02 - '16

    Firgun schreef:
    (...)

    Haha, sorry. :c Nah jah, zo lang je er geen foto van Trump op zet, kan ik er wellicht wel mee leven. :'D
    Edit: dit vind ik bijvoorbeeld wel een mooi plaatje. Het is niet Firgun-Firgun, maar het geeft wel dat soort diepe gevoel van liefhebben/geven om/whatever mee. Maar eigenlijk een soort combinatie tussen dat en echte blijdschap (om eender wat, maar dan niet het soort Amerikaanse-film-wtf-gevoel-blijdschap, maar het soort ingetogen, echte, diepe blijdschap), als je begrijpt wat ik bedoel. c: Sorry. Ik suck in uitleggen. :'D


    ik heb dit tho, vind je dit wat hebben?



    @Erieka, ik zet je op de wachtlijst. ^^

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 19:58 ]


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    ik heb dit tho, vind je dit wat hebben?



    @Erieka, ik zet je op de wachtlijst. ^^


    jaaaaaaaa, dat is echt een heel mooi plaatje! niet direct wat ik in gedachten had, maar eigenlijk vind ik het beter, haha. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Firgun, je profiel is klaar! Ik heb het redelijk simpel gehouden zoals je vroeg. Alles kan nog aangepast worden.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 20:04 ]


    Heaven is a place that we all have

    @Demiguise, je profiel is klaar! Alles kan nog aangepast worden! ^^

    // ik accepteer vandaag geen verdere aanvragen meer wegens persoonlijke redenen


    Heaven is a place that we all have

    Hij is leuk! Dankjewel :3


    26 - 02 - '16

    >Topic op aanvraag gesloten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!