JAAAAAAAAAAAAAAA. Als ik te vaag ben, zeg je 't maar, het is gewoon moeilijk, haah
Titel? פירגון (dat is mijn username zoals het eigenlijk geschreven wordt, niet getranslitereerd). Als het beter past zonder titel, mag dat ook! c:
Samenvatting? Ik zou gewoon willen dat mijn profiel een gevoel van vreugde en dankbaarheid uitstraalt, als je weet wat ik bedoel. Firgun betekent de blijdschap omdat iemand anders iets goed overkomt, omdat zij gelukkig zijn, enzoverder enzovoort. Dat gevoel zou ik graag weerspiegeld zien. c:
Plaatjes of gifs er in?: Als het kan. Mocht ik zelf plaatjes weten, had ik ze al lang op m'n profiel gezet, dus iets dat bij het woord "Firgun" past (voor de uitleg, zie boven.)
Rol, profiel, story?: Profiel
Sfeer? Wat jij het beste vind passen bij het gevoel dat ik graag zou uitstralen. Warme kleuren, in elk geval. Betreffende lettertypes heb ik echt geen voorkeur, wat het beste past, en wat betreft dividers: als je het vind passen is het goed voor me en anders is het ook goed voor mij, haha.
Extra's?: Eigenlijk gewoon liefst geen te groot profiel. Dat je het op één scherm kunt zien, liefst. c:
[ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 19:10 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried