Sinds ik op Q zit kan ik maar geen vrede krijgen met mijn usernames, dit omdat ik natuurlijk ook steeds verander met mijn interesses hihi.
Nu zag ik op pinterest dit plaatje staat:
Ik was meteen verliefd op het woordje Wanderlust en wilde dat als mijn nieuwe username. Laat deze nu net bezet zijn door iemand die 3 jaar geleden voor het laatst actief was ....
Na veel proberen wilde ik het dan zo schrijven: ~Wanderlust
Maar dat kan natuurlijk niet, want een username mag dit ~ streepje niet bevatten. In het rood stond er dus boven : usernames mogen alleen cijfers, letters en een underscore bevatten.
Uit ergernis omdat ik "mijn perfecte username" niet kon krijgen schreef ik Underscore op en klikte op de knop om hem definitief te maken. Ik dacht namelijk dat hij wel bezet zou zijn, maar blijkbaar niet...
Nu is mijn nieuwe username dus Underscore, hoera haha. Hopelijk blijft hij lang bij me, want op zich vind ik hem best vrolijk klinken hihi. En ik ben wel een beetje klaar met het veranderen van mijn username :x
Hoe kwamen jullie aan je perfecte username? Of lopen jullie ook nog steeds te zoeken??
~My Mind Is Free~