Mijn kamer vult zich namelijk sneller met snoep dan ik het kan opeten, op een of andere manier. Ik koop het zelf niet eens, maar andere mensen komen er telkens mee aanzetten en duwen het in mijn handen, en zo ik kom er langzaam achter dat ik gemakkelijk een maand kan doen over een reep chocola als die niet in de keukenla ligt en ik defensive eating strategieën moet inzetten om er überhaupt iets van mee te krijgen.
De huidige voorraad:
> twee derde van een reep Toblerone, zo eentje met de lengte van een lineaal
> een half zakje M&M's (deze heb ik overigens wel zelf gekocht! maar in de bioscoop, en dit is letterlijk het enige)
> een doosje gekleurde hagelslag en pareltjes om taarten etcetera te versieren
> twee dikke chocowafels
> een groot, vierkant blik met een assortiment aan fancy chocoladekoekjes
> een hele chocoladeletter
> een derde van een zak snoepbananen
> een pakje Sultana (?? ik weet niet eens zeker hoe dat daar komt. herinner me eraan dat beneden in de keukenla te dumpen)
> een heel doosje winegums (die een beetje hard zijn omdat het al over datum was toen ik het kreeg)
> een aangebroken zakje zure matten van Look-O-Look
> van die rode slierten van Look-O-Look
> een Snickers reep
> een raar zakje met van dat goedkope, griezelig zoete kindersnoep dat ik nog niet nader heb durven onderzoeken
> een doosje Milka chocolaatjes in de vorm van cadeautjes
> zeven Ierse lolly's
Nu ik het allemaal zo op een rijtje heb gezet is het nog erger dan het leek toen het gewoon door mijn kamer verspreid lag. Help???
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan