• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:29 ]

    Ik vind het best wel een leuk lijstje! De laatste twee video's kende ik dan weer wel maar de rest vond ik best vernieuwend en ik kreeg wel een goeie kijk op hoe jij als persoon bent.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Video's met een kerstboodschap maken me altijd emotioneel. Zoals die van de beer en de haas, of dat hondje met de trampoline, allebei dan John Lewis (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Video's met een kerstboodschap maken me altijd emotioneel. Zoals die van de beer en de haas, of dat hondje met de trampoline, allebei dan John Lewis (:


    Bedoel je die van Lily Allen? Met Somewhere only we know?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    (...)

    Bedoel je die van Lily Allen? Met Somewhere only we know?


    Deze

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 14:41 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 dec 2016 - 15:19 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kan nergens op klikken door de youtube video in de post hierboven (':

    DociIe schreef:
    Kan nergens op klikken door de youtube video in de post hierboven (':


    Als het goed is, is het probleem opgelost c;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Deze video maakt mij echt emotioneel. Want ik leef alleen voor mijn dromen. En dit kon niet beter verwoorden wat ik eigenlijk wil bereiken in mijn leven.
    Een zwakke plek van mij zeg maar c:

    Ik moet huilen bij elke aflevering van Criminal Minds, telt dat ook? :'D
    Nee, maar, vroeger werd ik emotioneel van het liedje Alex G - Breathe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En nummer of video's die mij emotioneel maken heb ik wel een top 2 allebei met acteur Antonie Kamerling.
    Deze video was de laatste keer dat hij zijn nummer Toen ik je zag zong 4 maanden voor zijn dood.



    En deze met Jelka van houten in het allerlaatste nummer van de musical Turks Fruit

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 15:57 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Deze speech (?) van Wentworth Miller, aka my idol, maakt me altijd aan het huilen tbh.


    — Inner peace, it's hard to find. —