Dan ben ik de oranje wetenschapper uit Zwitserland die geen Spaans kan en een murenfluisternaar is
Lieve Daphne, Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Je bent nu zestien, en dat mag worden gevierd. Zelfs als je je even niet geweldig voelt, zijn wij er om er een geweldige dag van te maken voor jou. Want jij bent onze Zwitserland en dat zal altijd zo blijven HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPU BIRTHDAY HAPPY BIRTHDAYYYYYY HAPPY BIRTHDAY TO YOU! FIJNE VERJAARDAG DAPHNE *O* nu komt mijn verjaardagsspeech. Bereid jezelf voor. Oké. Lieve Daphne, waar ik jou voor het eerst leerde kennen was op Wattpad waar ik jouw coverwedstrijd joinde. Dit was eigenlijk een soort van het begin van mijn cover-carrière, dus wees trots (ik heb daar nu meer dan 2K reads op so be proud). Ik weet nog dat ik op het begin van jou dacht: 'Hm, serieus kind is dat. Zou ze wel eens een grapje maken?' Nooit gedacht dat je een oranje wetenschapper uit Zwitserland bent die geen Spaans kan en een murenfluisteraar is. Ik had ook nooit gedacht dat ik mee zou doen aan dezelfde schrijfwedstrijd, dat we in het zelfde district zouden komen en dat we roze-glitterhakken naar buiten zouden gooien. Eigenlijk zou ik een pauw voor je verjaardag moeten kopen, hehe. Of zout. En wapens tegen een alien-invasie ofcourse. DAPHNEEEEE!!!!!! Hallå!! (Ja, ja, we gaan even in het Zweeds voor ons enige echte Zwitserland :') ) |
Wacht. Sinds wanneer ligt Zwitserland op een andere planeet? Er kan maar één Zwitserland zijn! Ik bén Zwitserland Helloow Daphne aka Zwitserland aka Raikon aka Daffie123 aka en nou ja ik kan nog wel even door gaan, Een gedicht van Daphne Niemand Hallo Niemand Mijn oude vriend Met jou aan mijn zijde ben ik nu Iemand Diegene die jouw aandacht verdiend Gegroet Niemand Mijn helpende hand Met jouw woorden in mijn hoofd ben ik nu Iemand Diegene die jouw daden verband Hoi Niemand Mijn dappere soldaat Door jouw raden ben ik nu Iemand Diegene die jouw raad maar haat Dag Niemand Mijn helende dokter Met jouw medicijnen ben ik nu Iemand Diegene is jouw trouwste volger Vaarwel Niemand Mijn eeuwige liefde Met jouw zorg ben ik nu Iemand Diegene is jouw langste geliefde |
[ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 14:39 ]
in love with the fictional characters, I'm sorry