Al sinds zaterdag heb ik last van hoofdpijn. Zaterdag moest ik werken, en het was ontzettend druk op de boot, dus ik heb de hele dag gerend, en niets gegeten. Nu, hier kan ik normaal prima tegen, maar zaterdag kreeg ik ineens dikke hoofdpijn en steken aan mijn linkerkant. Het straalt helemaal van mijn linkeroog, naar mijn achterhoofd. Ik was zaterdagavond helemaal op, dus ik dacht, hmmm, heerlijk slapen, dan is het over. Natuurlijk werd ik zondagochtend wakker met wéér hoofdpijn. Het was iets minder en negeerbaar, maar toen ik de boekenbeurs buiten kwam was het weer helemaal terug. Toen ik thuis kwam bleek dat ik ook nog eens mijn regels erbij heb gekregen (die vrij te vroeg zijn). Ik heb ibuprofen genomen gister en toen heb ik geen last meer gehad overdag. En nu is de hoofdpijn weer terug. :') Oh jolly. Het ergste is het bij inspanning, dan gaat het helemaal kloppen. Als ik stil zit dan valt het nog wel mee.
Dus, daar wilde ik eventjes over klagen. Als hier ervaringsdeskundigen zitten: ik ga toch niet dood ofzo he ookal voelt dat zo. Maar ik vermoed dat het door stomme irritante hormonen komt, en door mijn regels, dus veel zorgen maak ik mij niet. Het is gewoon even vervelend.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt