• Jep, ik zoek ook een cover, voor een verhaal dat me nauw aan het hart ligt aangezien het al lang geleden is dat ik iets af geschreven heb ^^
    Het heet Ongeschreven en het is een short story
    Korte samenvatting:


    Elisabeth werkt als dienstmeid op het enorme erfgoed van haar beschermheer. Haar ouders heeft ze nooit gekend en alles wat ze bezit, heeft ze te danken aan de heer des huizes. Deze ietwat mysterieuze man brengt al zijn tijd door in een ruimte die Elisabeth tot nog toe nooit betreden heeft en waar ze enkel over kon dromen tijdens saaie werkmomenten. Tot ze op een dag geen keuze heeft en de kamer - met zijn verborgen schatten - alle geheimen aan haar ontrafelt.

    -> in de kamer vindt ze iets met boeken, die er zeker in betrokken moeten worden. Ik wil nog niet teveel vrijgeven voor potentiële lezers, maar boeken in de cover zouden leuk zijn!


    Inspiratie-foto's:
    klik 1, klik 2, klik 3, klik 4, klik 5
    Deze foto's moeten allemaal niet, maar ze zijn wel de sfeer waar ik naar zoek (:
    Ook zou ik graag mijn username erop hebben. Dat het een short story is, moet er in principe niet op maar als jullie dat mooier vinden, mag het wel.
    Voor de rest heb ik 4 credits te bieden voor de 'winnaar' (ik ben maar een arme student after all) en een vermelding bij de story. En mijn eeuwige dank/liefde! :'D
    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 20:26 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    mt


    I just caught the wave in your eyes

    Even heel snel eentje in elkaar gepuzzeld omdat ik een soort van inspiratie had xD Misschien dat ik er later nog eentje ga maken. ^^
    Geen idee of dit een beetje de sfeer is die je wilde... Dus dat hoor ik graag.

    De cover is aanklikbaar voor ware grootte en het sleutelgat is transparant.


    Credendo Vides

    ^ wauw, die is echt suuuper mooi! Zou je hem alleen nog iets duister/mysterieus kunnen geven? Zo wordt de sfeer op het einde van het verhaal ook (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    ^ wauw, die is echt suuuper mooi! Zou je hem alleen nog iets duister/mysterieus kunnen geven? Zo wordt de sfeer op het einde van het verhaal ook (:


    Bedankt ^^.
    Dus qua kleuren wat duisterder? Of ook met afbeeldingen?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 9:15 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Bedankt ^^.
    Dus qua kleuren wat duisterder? Of ook met afbeeldingen?


    Ehm, wat jij denkt dat het beste uitkomt ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nog iemand die iets wil proberen?
    Ik heb er nog een nieuwe foto bijgezet, die klopt ook bij het verhaal ^^

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 19:27 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien