• Omg wij waren zo bij muziek. Ik zat vooraan met nog een paar. Waren we met leraar aan het babbeleen. Toen ging ik ff op keyboard spelen, en daarna ging ik weer luisteren. Hoor ik ineenkeer zo van die ene leerling die 2 langs me zat. 'U bent lelijk'. Ik dacht echt WTF. Toen zei ik dat ik dat oneschoft vond. De leraar zei 'Dat scheelt mij geen ene reet'. Maar toch, het blijft onbeleeft. Ik vind hem ook weer niet zooooo ugly. Maar als het zo was zou ik dat echt niet gaan zeggen :S
    Nu moet je niet met verhalen aankomen van een leerling zegt vieze kut hoer tegen de leraar. Want dat vind ik wat anders. Dat doet niet echt pijn bij een leraar lijkt me zo. Dat maakt hun alleen maar boos. Maar als ze te horen krijgen dat ze lelijk zijn... :S


    I live for the applause, you will die for it.

    Tsjaa.. typisch voorbeeld van leraarmedelijden! x'D Heb ik heel, heel, heel soms ook last van hoor! Maar da't is idd wel erg onbeschoft! :O


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Tsjaa.. typisch voorbeeld van leraarmedelijden! x'D Heb ik heel, heel, heel soms ook last van hoor! Maar da't is idd wel erg onbeschoft! :O
    Ja ik had ook al medelij met hem. (favo leraar)


    I live for the applause, you will die for it.

    Bij ons vroeg een jongen uit de 3e aan een lerares: 'Bent u nou nooit eens bloedgeil?' Dat soort opmerkingen vind ik te ver gaan. Het getuigt ook alleen van een pure wanhoopspoging van stoerdoenerij voor zijn vriendjes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb voor Godsdienst een leraar die, zeg maar, een beetje mentaal gehandicapt is. Like, als hij zich scheert, doet hij maar één kant van zijn gezicht enzo.
    Hij maakt ook altijd opmerkingen in de aard van 'blondjes zijn dom'. Enja, laat ik nu net even blond zijn.
    Dus vandaag tijdens Godsdienst maakte Eline, onze klasgeit en medeblondine een fucking domme opmerking waarop die leraar 'Ze kan er niet aan doen, ze heeft blond haar' antwoorde. Ik dus meteen in de tegenaanval. 'Meneer, u bent toch niet blond, maar bent u slim ofzo?'
    Gelukkig lacht hij er zelf mee, al duurde het wel een kwartier voordat hij begreep wat ik bedoelde. (: