• ik zit altijd bom vol met ideeën voor quizen. dus loop je een keer vast stuur dan even een PB en vertel dan even hoe hij gaat dan kan ik je vertelt helpen. ik help je graag.

    Oke, zal ik doen! :)


    Träume sind wirklich!!


    ik zit altijd bom vol met ideeën voor quizen. dus loop je een keer vast stuur dan even een PB en vertel dan even hoe hij gaat dan kan ik je vertelt helpen. ik help je graag.


    zo hoor je heel veel ik weet niks en zo als je iets ervooro neerzet dan hoor je er niks over. lkkr dan.


    ik heb een paar uitkomsten van Jtje gemaakt. vraag maar aan haar welke en lees die dan maar eens. en kijk dan of je me hulp nog wilt.

    is dat alleen voor TH quizen of ook voor fantasy?


    Ligt and Darkness are both very different..

    Bij fantasy kun je bij mij aankomen. ^^ Ik ben groot fantasy fan, dus. ^^ :D


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    voor bijde fantasy en TH eigenlijk voor alles.
    dus helpen wil ik wel hoor.

    heb ik nog nie nodig ;p maar wel dankje


    Ligt and Darkness are both very different..

    ik heb het nog niet nodig als ik het nodig heb vraag ik het wel


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    heb ik ook altijd, behalve voor mijn eigen quizen. Triest hè?

    Tsja, ik weet wat je bedoelt. ^^
    Maar mijn verhalen hier zijn echt baggerslecht, dus heeft het ook niet echt zin om door te schrijven. xD
    De verhalen die wel beetje redelijk zijn zijn niet echt quizlet-materiaal. xD Mijn SA die ik laatst heb toegevoegd is dan een beetje mijn nieuwe stijl, maar heb ik maar 2 goede reacties op gehad, verder is het stil. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Bij fantasy kun je bij mij aankomen. ^^ Ik ben groot fantasy fan, dus. ^^


    jaaaaah ik ben ook een fantasy fan XD


    ~brrrrrrrrrrrrr~