“Hoii, welkom bij mijn (eerste) schrijfwedstrijd! Ik ben nogal enthousiast en kan niet wachten om met jou aan de slag te gaan. Wij zullen samen de moeilijke dingen van het schrijven gaan opzoeken en ons best doen om daarin te excelleren. Dat klinkt wel heel erg fancy haha! Lees snel verder en ik hoor graag of je mee doet! XOXO Hera” |
OPDRACHTEN Er zijn vier verschillende opdrachten die ikzelf beschouw als meest uitdagend binnen het (amateur)schrijverschap, met uitzondering van een verhaal afschrijven, haha. Jullie zullen elke twee weken één van de volgende challenges krijgen: schrijf een dialoog, een seksscène, een moord en een tussenstuk. De woordenmarge is telkens hetzelfde: 800 tot 1200 woorden. Fanfictie is verboden, verder is elk genre toegestaan, zolang voldaan wordt aan de opdracht. Er zijn geen afvallers, dus iedereen die meedoet, gaat ook naar de finale. De opdracht zal groter zijn dan de vier voorafgaande en zal van jullie vragen om jullie opgedane kennis en ervaring nog eens toe te passen. Voor nu blijft de rest nog even geheim! |
DEELNEMERS Ik zie graag toegewijde deelnemers, die zichzelf willen uitdagen en er helemaal voor gaan. Ik geef geen uitstel of joker, maar wel genoeg tijd voor elke opdracht (twee weken). JURYLEDEN Wil jij mij helpen alle mooie werken te beoordelen? We beoordelen de stukken op grammatica en spelling, stijl/originaliteit, verhaal(lijn) en spanning. Laat het me weten. REGELS - de huisregels van Quizlet - er is geen mogelijkheid tot uitstel/joker - naamsveranderingen worden doorgegeven - er wordt geen ruzie gemaakt - vragen worden in het topic geplaatst, of in (privé)berichtje aan mij gestuurd - er wordt in het Nederlands geschreven - ook wordt er gestreefd naar zo correct mogelijk Nederlands (grammatica, spelling, interpunctie) - ... PRIJS De winnaar, de deelnemer met de meeste punten, zal een maand lang op mijn profiel komen te staan met een link naar zijn/haar profiel en een creatie naar keuze. Ik ben een student, met niet zo veel geld, dus kan helaas geen credits aanbieden. Natuurlijk heb je na deze wedstrijd wel hele mooie ervaring op kunnen doen! |
LINKS BEANTWOORDE VRAGEN TOESTEMMING |
[ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 21:52 ]
Continue to share your heart with other people even if it has been broken.